Xylem lanserar Flygt MyConnect – styrenhet för optimal konfiguration av en till fyra pumpar

Flygt MyConnect, är en kompakt, modulär styrenhet som hjälper dig att få ut det mesta av varje konfiguration. Den ger dig all funktionalitet du behöver i en pumpstation för upp till fyra pumpar.

• Flexibelt
    Tack vare de fördefinierade konfigurationerna för ett stort antal tillämpningar och användare kommer du igång och kan köra i drift på nolltid med Flygt MyConnect. Uppdatering av konfigurationer och programvaror kan också skötas enkelt med Flygt MyConnect Link, som är ett intuitivt PC-baserat konfigurationsverktyg.

Ett antal flexibla protokoll bidrar till mångsidigheten, tex Modbus RTU-protokollet som gör det möjligt att att ansluta ett stort antal urval mätutrustningar.

• Kompakt
    Med sin kompakta och modulära design är Flygt MyConnect lätt att förse med alla in- och utgångsmoduler och modem som behövs, den passar också in i ditt befintliga styrskåp. Detta gör Flygt MyConnect kostnadseffektiv.

• Lättskött
    My Connect HMI levererar alla pumpdata snabbt och smidigt, det installeras som ett lokalt användargränssnitt vilket ger dygnet-runt-övervaknig av nyckeldata i realtid. För maximal flexibilitet är Flygt MyConnect smartphone-app extremt enkel att använda och ger dig tillgång till information från pumpstationen när som helts i kombination med inbyggt WiFi.