Club Office i Nacka strand – ett nytt inspirerande kontorskoncept för den nyfikne entreprenören

Nacka strand är ett spirande område med en lång historia av små- och storskalig affärsverksamhet. Club Office är ett nytt spännande kontorskoncept i Nacka strand där hyresgästen får möjlighet att göra det den vill med sin arbetsplats och samtidigt ta del av något större.

Nacka strand är en stadsdel omsluten av vatten, som sprakar, växer och lockar ny publik. Utöver uppförandet av spektakulära bostäder, planer för etablering av populära barer och restauranger samt Nacka strandsmässan som ständigt arrangerar events och utställningar, har området utvecklat nya arbetsplatser och blivit en samlingsplats för entusiastiska och nytänkande entreprenörer.

Club Office är ett nytt kontorskoncept för den som inte vill arbeta på ett vanligt kontor. Konceptet garanterar hyresgästen en levande arbetsmiljö och friheten att använda och inreda lokalen helt utifrån egna önskemål. De som arbetar på Club Office blir en del av en inspirerande företagskultur där olika branscher och erfarenheter förs samman. Club Office erbjuder lokaler om 36-77 kvm med tillgång till bland annat lounge, mötesrum, Wifi, varma drycker, frukt och dagstidningar. Utöver detta finns även tillval av serviceutbud som bland annat innefattar städning, eventkök, IT-support och posthantering.

Club Office är ett koncept med stor potential. Detta är ett av flera alternativ på funktionella och inspirerande arbetsplatser som finns i Nacka strand, som tilltalar en ny generation av entreprenörer, säger Owe Löfquist, Förvaltningschef Nacka strand och vd TAM Asset Management.

För mer information, vänligen besök: http://www.cluboffice.se/

För mer information, intervjuförfrågningar och ytterligare bildurval, vänligen kontakta:

Om Nacka strand:
Nacka strand, beläget med utsikt över Djurgården och Stockholms inlopp
, är en stadsdel i omvandling för både boende och entreprenörer. Området växer med nya arbetsplatser och bostäder samtidigt som stadsdelen attraherar nya verksamhetsstarter. Nacka strand lever efter parollen ”Stan är full av vatten” och strävar efter att vara ett område där det både är bäst att bo och arbeta. http://www.nackastrand.se/

Owe Löfquist, Förvaltningschef Nacka strand och vd TAM Asset Management