EkmanResor återupptar förra sommarens stora resesuccé!

Förra årets sommarresa till Lofoten blev populär hos researrangören EkmanResors gäster, så populär att EkmanResor därför sommaren 2016 satsar på ytterligare en Lofotenresa enligt resenärernas önskemål. Det är dags att boka!

Du som och letar efter en annorlunda sommarupplevelse - testa EkmanResor till Lofoten i Norge. Här får du chansen att se den unika naturen och uppleva fjordarna på bästa sätt. Researrangören EkmanResor skräddarsyr unika reseupplevelser, både nära och lite längre bort. Med buss, tåg, båt och flyg är ambitionen att ta resenärer till nya destinationer – allt från välbekanta, klassiska pärlor till oupptäckta äventyr. Resan till Lofoten sträcker sig över 8 dagar och inkluderar många spännande stopp på vägen.

-  EkmanResors kunskap och erfarenhet är branschunik och vi vänder oss till resenärer med höga krav på kvalitet och service oavsett om du reser som singel, par, familj, förening eller företag. Vi vill alltid möta resenärernas önskemål och därför välkomnar vi nu våra resenärer till Lofoten även sommaren 2016. Det kommer att bli en upplevelse utöver det vanliga säger Johan Ekman grundare och VD EkmanResor.

För bokning, vänligen besök: http://ekmanresor.se/Lofoten-Nordnorges-parlor-med-en-liten-tur-pa-Hurtigruten-LOFOT-sv/article

Om EkmanResor

EkmanResors ambition är att ta dig till platser du inte varit tidigare, eller kanske till just ditt favoritställe. Vi erbjuder personlig rådgivning och service, engagerade reseledare och guider samt ett kvalitetssäkrat hotellutbud. Våra prisade bussar rattas säkert och tryggt av certifierade chaufförer. Boka på www.ekmanresor.se och följ oss gärna på Facebook och Instagram: ekmanresor

- EkmanResors kunskap och erfarenhet är branschunik och vi vänder oss till resenärer med höga krav på kvalitet och service oavsett om du reser som singel, par, familj, förening eller företag. Vi vill alltid möta resenärernas önskemål och därför välkomnar vi nu våra resenärer till Lofoten även sommaren 2016. Det kommer att bli en upplevelse utöver det vanliga
Johan Ekman grundare och VD EkmanResor.