Hårvårdsföretaget GA.MA Italy Professional i samarbete med Lydmar Hotel

Italienska hårvårdsföretaget GA.MA Italy Professional inleder ett samarbete med Lydmar Hotel, som kommer att erbjuda gäster plattången Starlight Platinum på sina 46 rum. GA.MA:s plattänger har de senaste åren vunnit prestigefyllda utmärkelser, bland annat Årets Professionella Plattång i Sverige, Danmark, Storbritannien och Polen.

GA.MA är stolta över att presentera ett samarbete med ett av Stockholms bästa hotell – Lydmar Hotel. Hotellets internationella känsla för stil passar oss perfekt, säger Andrés Ruiz, Sales Manager Bratt Trading AB.

- Lydmar Hotel står för kvalité i alla led och att kunna erbjuda våra gäster ett urval av GA.MA:s prisade hårvårdsverktyg känns självklart och väldigt roligt, säger Maria Maruska, VD Lydmar Hotel.

GA.MA Starlight Platinum har ett justerbart intervall från 160-230°C. Plattången är utrustad med den unika Instant Heat-teknologin där de keramiska plattorna snabbt når en ideal arbetstemperatur och värmen fördelas jämt över plattornas yta för att skonsamt platta håret från rot till topp.

Rekommenderade återförsäljarpriser på utvalda produkter:
GA.MA Starlight Platinum 899 SEK, GA.MA Power 499 SEK, GA.MA IHT Wide 899 SEK, GA.MA Ceramic CP1 499 SEK, GA.MA Professional Titanium Curling Iron 25 mm 399 SEK etc. GA.MA Italy Professional hittar du hos utvalda återförsäljare, exempelvis www.mediamarkt.se, www.netonnet.se och www.tretti.se.

För mer information och/eller fler bilder, vänligen kontakta:
Micaela Moreno, Zap PR

Telefon: +46 (0)8 661 10 66
Mobil: +46 (0)733 91 32 43
E-mail: micaela@zap-pr.com

Om GA.MA Italy Professional:
GA.MA lanserades 1969 av visionären Mario Gardini i Bologna, Italien. Målsättningen var att skapa den bästa professionella plattången i världen. Den första modellen, GA.MA 110, blev snabbt erkänd av stylister under 70- och 80-talet. Under slutet av 90-talet blev plattången en vanligt förekommande stylingprodukt i hemmen och GA.MA växte sig stark även för privatpersoner. Idag har de expanderat sitt område och erbjuder, förutom sina prisvinnande plattänger, även locktänger, hårtrimmers och hårfönar, fortfarande med samma höga kvalitet som var målet redan 1969. GA.MA säljs i över 50 länder. http://www.gamaprofessional.com/

Lydmar Hotel:
Lydmar representerar hemtrevlig lyx och erbjuder, utöver unika rum samt en stor terrass, en välrenommerad restaurang och en populär musikscen. Hotellets ledord är enkelhet och lugn, där en modern klassisk look, kultur, hög kvalitet och starka personliga intryck ska skapa mervärde och en tillhörighetskänsla. Lydmar är ett helägt dotterbolag till Grand Group och drivs under det egna varumärket Lydmar Hotel. http://www.lydmar.com/

Andrés Ruiz, Sales Manager Bratt Trading AB
GA.MA är stolta över att presentera ett samarbete med ett av Stockholms bästa hotell – Lydmar Hotel. Hotellets internationella känsla för stil passar oss perfekt.
Maria Maruska, VD Lydmar Hotel
Lydmar Hotel står för kvalité i alla led och att kunna erbjuda våra gäster ett urval av GA.MA:s prisade hårvårdsverktyg känns självklart och väldigt roligt.