• Zleeping Hotels/

Zleeping Hotels första Guests of Honor utsedda – tre européer (från Spanien, Sverige, England) delar gratis hotellvistelse på Facebook

Nu är de tre första Guests of Honor utnämnda – tre vanliga européer får en gratis hotellvistelse under en weekend på Hotel Feliz i Palma, på soliga Mallorca 15-17 juli. De första hedersgästerna blir Samanthi Carlsson från Sverige, Naomi Rodriguez från Spanien och Steve Oneill från England. Hotellvistelsen är helt utan kostnad, det enda motkravet är att de delar med sig av sin vistelse via kanaler i social media. Guest of Honor är ännu ett steg i Zleeping Hotels vision om att utvecklas tillsammans med sina gäster. Zleeping Hotels tillhör koncernen Braganza.

Tre gratisvistelse i månaden på någon av 1.500 destinationer

För ett par veckor sedan lanserades Facebooksidan Guest of Honor och intresset kring att bli utvald hedersgäst har varit stort. Av alla som anmälde sig blir Samanthi Carlsson från Sverige, Naomi Rodriguez från Spanien och Steve Oneill från England Guests of Honor och de får nu samtliga bege sig till Mallorca för att rapportera om sina upplevelser.

Det utvalda hotellet heter Feliz Boutique Hotel. Feliz är ett City-hotell i stadsdelen Terreno i Palma, nära Bellver-slottet och hamnen. Våra gäster kommer att tillbringa några alldeles speciella dagar i detta exklusiva lilla designhotell med vackert inredda rum. Redan vid ankomst möts gästerna av hotelles härliga solterass med sin  infinity edge-pool. Hotellet har även en terrass med solarium på översta våningen där du kan sola och eller ta ett dopp i jacuzzin. Härifrån kan du njuta av den bästa utsikten över strandpromenaden i Palma, med dess imponerande marina.

- Det här kom som en total överraskning och det skall bli fantastiskt kul. En sådan kreativ idé, det är ju som att vinna på lotto. Jag anmälde mig, laddade upp en semesterbild och nu får jag bo gratis på Mallorca. Guest of Honor kan jag med varmt hjärta rekommendera vidare till andra. Nu är det väl bara att börja packa, säger Naomi Rodriguez, utvald Guest of Honor.

Via Facebook-gruppen Guest of Honor utses varje månad tre nya hedersgäster som erbjuds fri hotellogi under en weekend mot att denne via Facebook delar med sig av sin vistelse på någon av Zleeping Hotels över 1500 destinationer runt om i världen. De utnämnda Guest of Honor delar med sig av sina upplevelser under vistelsen genom bilder med tillhörande text. Bilderna exponeras för övriga medlemmar att ta del av resenärens äventyr.

Zleeping Hotels strävar efter 100% genuin information

Projektet Guest of Honor är ännu ett steg i Zleeping Hotels satsning att involvera sina gäster genom kommunikation, utvärdering och utbyte av information. Allt i syfte att bli den främsta och mest kvalitativa aktören på hotellmarknaden.

- Genom att Guest of Honor delar med sig av sina upplevelser om Zleeping Hotels får vi in än mer äkthet i den information vi förmedlar till våra gäster. På så sätt tar Guest of Honor oss ännu ett steg närmare vår vision om att tillsammans med våra gäster utvecklas och nå vårt mål att bli det absolut främsta och mest kvalitativa alternativet på hotellmarknaden. Den information du finner om våra destinationer i recensioner och rapporteringar från Guests of Honor är 100% genuina då de är sprungna ur gästernas egna erfarenheter. Vi tror därigenom att Guest of Honor kan bli ett fantastiskt skyltfönster för att ge prov på Zleeping Hotels transparans, säger Eva Karlsson, informationsansvarig på Zleeping Hotels.

Heltäckande bokningstjänst och community

Zleeping Hotels är en ny aktör inom hotell som ingår i koncernen Braganza och erbjuder en heltäckande bokningstjänst med kraftfull sökfunktion och integrerat community vari företaget är en del av kommunikationen kring resor, vistelser och upplevelser. En helhetslösning som saknar motstycke på webben.

Multiportalen inkluderar även den högkvalitativa recensionstjänsten ZleepAdvisor, där gästen måste ha ett bokningsnummer för att genomföra en recension. Tjänsten är den enda i sitt slag och resultatet blir garanterat autentisk information.

Fakta Zleeping Hotels

* erbjuder över 30.000 hotell på mer än 1500 destinationer i över 120 länder vid bokning

* resecommunity med personlig profil och däri möjlighet att forma innehållet efter individuella preferenser

* tillhandahåller en kraftfull och personligt anpassad sökfunktion med möjlighet att filtrera, kategorisera och sortera sin sökning efter egna förutsättningar