LensWay.nl genomineerd voor beste webwinkel

Report this content

LensWay is genomineerd als beste webwinkel voor de Thuiswinkel Awards 2010. Deze nominatie kwam voort uit beoordelingen van klanten die in de webwinkel hebben besteld. Nu kunnen consumenten tot 24 maart op hun favoriete webwinkel stemmen en daarmee de winnaar van de ThuisWinkel Awards 2010 bepalen.

LensWay is één van de drie bedrijven die genomineerd is in de categorie “Persoonlijke verzorging en Levensmiddelen”. Dit naar aanleiding van een vragenlijst in over gebruiksvriendelijkheid, service en design die klanten tussen 24 januari en 4 maart konden beantwoorden. “Wij willen het onze klanten zo eenvoudig mogelijk maken en streven ernaar om voortdurend onze winkel en service aan onze klanten aan te passen. Het is ontzettend leuk dat we voor de Thuiswinkel Awards 2010 zijn genomineerd. Vooral aangezien het onze eigen klanten zijn, die ons genomineerd hebben.” zegt Daniel Mühlbach, directeur voor LensWay. De Thuiswinkel Awards is de meest prestigieuze prijs voor webwinkels in Nederland. De categorie “Persoonlijke verzorging en Levensmiddelen” is een van de totaal 18 categorieën. Consumenten kunnen tot 24 maart op hun favoriete webwinkel stemmen. Stem voor ons in de categorie “Persoonlijke verzorging en Levensmiddelen”! http://www.thuiswinkelawards.nl/stem/cat10.html?utm_source=lensway&utm_medium=webbanner&utm_campaign=sTWA Voor meer informatie, neem contact op met: Elin Westin, PR Manager LensWay Tel: 0800 - 022 85 69 E-mail: elin.westin@lensway.com

Tags:

Dokumente & Links