LensWay uitverkozen tot de beste online optiekwinkel voor contactlenzen

Report this content

LensWay is door lensdragend Nederland verkozen tot de beste online contactlenzen winkel. Dit blijkt uit onderzoek uitgevoerd door het onderzoeksbureau WUA! dat deelnemers aan de Web Performance Scan vroeg hun oordeel te geven over aspecten als vormgeving, gebruiksvriendelijkheid en vertrouwen.

LensWay favoriet! In het panelonderzoek, waarbij totaal 43 verschillende aanbieders getest werden door 40 respondenten, kwam LensWay als favoriet uit de bus. De deelnemers kregen opdracht op zoek te gaan naar de beste online contactlens aanbieder en hun oordeel te geven over aspecten als vormgeving, gebruiksvriendelijkheid en vertrouwen. Van diegenen die LensWay.nl bezochten, besloot maar liefst 93% verder te gaan na het zien van de hoofdpagina. Vervolgens besloot 60% daadwerkelijk lenzen aan te schaffen op LensWay.nl. “We willen het onze klanten zo eenvoudig mogelijk maken – dit is vanaf het begin ons doel geweest. Daarom is het resultaat van dit onderzoek voor ons een belangrijke bevestiging dat we de goede weg zijn ingeslagen.” zegt Daniel Mühlbach, directeur voor LensWay. Europa’s grootste online optiekwinkel LensWay bestaat sinds 1999 en is vandaag de dag Europa’s grootste online winkel voor contactlenzen en brillen. LensWay levert circa 1 miljoen bestellingen per jaar aan klanten in heel Europa en heeft 130.000 verschillende contactlenzen van alle grote fabrikanten op voorraad. In onze brillenslijperij worden kwalitatief hoogstaande brillen op maat gemaakt. Wij verkopen o.a. monturen van Emporio Armani, B. Lang, LTEDE, Kam Dhillon, Roxy, Quicksilver, Diesel, en Calvin Klein voor een uitstekende prijs. WUA! Web Performance Scan WUA! is dé marktleider in Nederland op het gebied van Web Performance Scans. Met de Web Performance Scan meet WUA! regelmatig de gebruiksvriendelijkheid van verschillende websites. De resultaten helpen ondernemingen in het verbeteren van hun online diensten. Lees meer over de resultaten op http://www.wua.nl Voor meer informatie, neem contact op met: Elin Westin, PR Manager LensWay Tel: 0800 - 022 85 69 E-mail: elin.westin@lensway.com

Tags:

Dokumente & Links