ÅF er en af de hurtigst voksende virksomheder i Danmark

ÅF er af Børsen blevet udpeget som en af de hurtigst voksende virksomheder i Danmark og har modtaget Børsens Gazelle pris 2018.

ÅF A/S er tildelt den prestigefyldte Børsens Gazelle pris 2018. Kriterierne for at blive tildelt prisen er, at en virksomhed vokser kontinuerligt og som minimum fordobler sin omsætning eller sit bruttoresultat i løbet af fire regnskabsår.

”At blive kåret som årets Gazelle virksomhed er et tegn på, at vi har evnet at skabe vækst, optimisme og arbejdspladser. Det er vi stolte af. Vi arbejder videre for at skabe bæredygtige ingeniør- og designløsninger sammen med vores kunder og medarbejdere” siger Anders Bennermark, adm. Direktør ÅF A/S.

ÅF er en ingeniør- og designfirma med over 10.000 medarbejdere. Virksomheden, med hovedkontor i Stockholm, er en international spiller med projekter i 100 lande. I Danmark beskæftiger ÅF 600 medarbejdere inden for områderne arkitektur, industri, infrastruktur, byggeri og energi.

Selskabet ÅF A/S fokuserer på industrien, og tilbyder både konsulentydelser og totale projektleverancer. De faglige kompetencer dækker blandt andet Projektledelse, El, Automation, IT, QA og Procesdesign. Kunderne findes indenfor segmenter som procesindustri, energi, oil&gas og infrastruktur og tæller flere af de mest krævende og kendte selskaber i Danmark.

ÅF AB (publ), SE-169 99 Stockholm, Sweden
Visitors’ address:  Frösundaleden 2, 169 70 Solna, Sweden
Tel. +46 10 505 00 00   Fax +46 10 505 00 10
www.afconsult.com / info@afconsult.com
Corporate ID number 556120-6474

ÅF er et ingeniør- og designfirma inden for energi, industri og infrastruktur. Vi skaber bæredygtige løsninger til de næste generationer gennem talentfulde mennesker og teknologi. Vi er baseret i Europa, og vores forretning og kunder findes over hele verden.

ÅF- Making Future.