eCarExpo bliver hybridmesse fra 2021 – med ifairs virtuelle platform

Report this content

Efter tidligere års succeser vil eCarExpo igen vise de mest innovative og hotte trends frem inden for elbilindustrien i København, Gøteborg och Stockholm – men fra og med i år som både fysisk og digital hybridmesse. eCarExpo har valgt at samarbejde med ifairs, en nystartet virksomhed, som har udviklet en AI-baseret, virtuel oplevelsesplatform.

På eCarExpo kan du opleve de seneste hotte trends inden for opladelige biler, ladeteknologier og andre eldrevne produkter inden for fossilfri bilisme og transport. Oplev og prøv produkterne på to nordiske hybridmesser i efteråret. For første gang besøger messen Øksnehallen i København den 29-31 oktober. Herefter vender messen, efter en pandemipause, tilbage til Svenska Mässan i Gøteborg den 3-5 december. Nu med dobbelt så meget udstillingsplads - 20.000 kvadratmeter fyldt med nyheder.

Efter publikumssuccéen i Friends Arena vender eCarExpo også tilbage til Stockholm den 4-6 februar 2022. Nu også som hybridmesse. Og denne gang bliver det udelukkende med batteridrevne elbiler. Med den unikke indendørs prøvekørselsbane og et centralt placeret fysisk udstillingsområde udstilles de fossilfrie elbiler på 12.000 kvm i Friends Arena sammen med den nyeste opladningsteknologi.

Med ifairs virtuelle eventplatform introduceres nye, innovative redskaber til interaktion med hjælp fra kunstig intelligens. Deltagerne får nu endnu bedre muligheder for at opleve, mødes og lave forretning på elbilsmesserne – fysisk på messen eller online. Hybridmessen giver eCarExpo global rækkevidde og mulig deltagelse fra hele verden.

Gunnar Dackevall, direktør for eCarExpo kommenterer den nye satsning:

– Vores mål er at formidle atmosfæren, aktiviteterne og den inspiration, som foregår på eCarExpo direkte til individer, også til dem der opholder sig andre steder; hjemme eller på kontoret. Gennem vores nye samarbejde med ifairs kan vi nu bringe eCarExpo ud til et endnu bredere publikum. Vi tilpasser vores populære forbrugermesse til et helt nyt arrangementslandskab og dermed kan vi møde vores publikums nye behov.

– Vi føler os overbeviste om at hybridarrangementer er fremtiden. Samarbejdet med eCarExpo er en fantastisk mulighed for ifairs for at kunne bistå elbilmessen på deres rejse henimod også at levere enestående digitale oplevelser, siger Marena Christensen, direktør for ifairs.

Fakta om eCarExpo:

eCarExpo er nordens første hybridmesse for mobilitet, opladelige biler og opladning. Den arrangeres både digitalt og fysisk i Øksnehallen i København 29-31 oktober 2021, på Svenska Mässan i Gøteborg 3-5 december 2021 og i Friends Arena i Stockholm 3-4 februari 2022. eCarExpo er et mødested og en fremtidsmesse med aktuelle og seneste elbiltrends, produkter, seminarer og teknologier målrettet elbilindustrien, virksomheder og forbrugere. Her udstilles elbiler, elcykler, produkter och tjenester inden for energi og elbilopladning. Hybridmessen viser vejen til et fossilfrit samfund, der er ligeoplevelsesrigt for såvel bilejere som for bilentusiaster - en vigtig erfaring at gøre sig for at kunne ændre adfærd til fordel for en bæredygtig verden. Arrangør er PT Umbrella i samarbejde med BilSweden, PowerCircle og ifairs. Viksomheden arrangerer også eComExpo til den kommercielle transportindustri som hybridmesse på Xpo Scandinavia i Arlanda den 6-7 oktober 2021.

Fakta om ifairs:

ifairs er en ny og innovativ og komplet virtuel platform til hybrid- og online-messer, produkteksponeringer, arrangementer og konferencer. Platform er baseret på AI-teknologi og anses for at være unik til at levere engagerende digitale oplevelser af fysiske arrangementer, der betoner vigtigheden af både levende kommunikation og brugervenlighed. ifairs platform underholder og kommunikerer med publikum på en helt ny måde og tilbyder således merværdi til alle slags arrangementer, store som små. For mer information om ifairs, besøg www.ifairs.com.

For mere information, kontakt presschef Lars-Ola Nordqvist, tel +46 70-689 11 20, lars-ola.nordqvist@nowa.se

Tags:

Hurtige fakta

Tweet dette

Citater

Gunnar Dackevall, direktør for eCarExpo
Samarbejdet med eCarExpo er en fantastisk mulighed for ifairs for at kunne bistå elbilmessen på deres rejse henimod også at levere enestående digitale oplevelser,.
Marena Christensen, direktør for ifairs.