RYANAIR VIL FORETAGE LAVPRISFLYVNINGER TIL TEL AVIV OG EILAT OVDA DENNE VINTER FRA 19 EUROPÆISKE BYER (15 NYE)

Det europæiske lavprisselskab Ryanair har i samarbejde med Israels Turistministerium lanceret sin Israel vinter 2017 flyveplan med 19 flyruter (15 nye). Ryanair vil drive 7 nye ruter til Tel Aviv og 8 nye til Eilat Ovda.

Turistminister Yariv Levin: “Ryanairs signifikante indtog i Israel er godt nyt, der betyder et umiddelbart bidrag både i form af en øget mængde turister og reduktion af omkostningerne ved at flyve til og fra Israel. Det glæder mig, at samarbejdet mellem Turistministeriet og Ryanair er gået et niveau op, idet selskabet udtrykker stor tillid til Israels turismeprodukt. For første gang udvider Ryanair sit operationsområde til Tel Aviv og tredobler næsten sin operation i Eilat. Turismeindustrien gennemgår for tiden en signifikant revolution, og Ryanairs indtog er bevis for den signifikante forbedring i Israels tiltrækningskraft som turistmål. Denne forbedring afspejler sig allerede i det øgede antal turister og besøgende i Israel.”

Ryanairs chief commercial officer David O’Brien sagde, at Ryanair er glad for at lancere sin vinterflyveplan til Israel, som vil åbne for salg tidligt i februar. O’Brien tilføjede, at for at fejre lanceringen af vinterflyveplanen 2017 til Israel havde selskabet frigivet flysæder til salg fra Tel Aviv og Eilat Ovda fra kun €20.

Ryanairs vinterflyveplan 2017 til Israel:

Tel Aviv: 21 ugentlige fly

Eilat Ovda: 24 ugentlige fly

Best Regards,

Erika Samuelsson

Israel Government Tourist Office (I.G.T.O)

The Nordic countries

T+46 8 213386, M+46 72 3113386