Spar op til 52.000 kr. på danmarks populæreste crossover Nissan Qashqai

Den 6. og 7. oktober holder landets Nissan forhandlere åbent hus med masser af gode tilbud. Op til 52.000 kr kan der spares på den populære familiebil Nissan Qashqai. Herudover kan den prisvindende elbil LEAF nu ses og prøves hos alle Nissan forhandlere.

Nissan Qashqai blev introduceret første gang i 2007, og fik et facelift i 2010. På de fem år er der solgt næsten 8.000 Qashqai i Danmark. Og interessen for denne populære bilmodel forventes ikke at blive mindre ved tilbuddet på seneste kampagneudgave, hvor der kan spares op til hele 52.000 kroner.

Ved åbent hus hos landets Nissan forhandlere i weekenden den 6. og 7. oktober kan

Qashqai ses og prøves i flere udgaver. Kampagnepriserne starter ved blot kr. 219.990 med en beskatning som firmabil på kr. 196.806. Det er vel at mærke med klassens bedste brændstoføkonomi på op til 22,2 km/l og klassens bedste udstyrsniveau.

Nu kan Nissan LEAF elbilen ses og prøves hos alle landets Nissan forhandlere

Nissan LEAF har vundet næsten alt, hvad der er værd at vinde af priser fra nogle af de mest kristiske røster. Nemlig motorpressen. At elbilerne samtidig er kommet for at blive, kan der ikke være nogen tvivl om med det udbud af modeller, verdens bilfabrikanter præsenterer inden for den nærmest fremtid. Nissan LEAF er da også den elbil, der er solgt flest af i vores naboland Norge, der er det mest fremmelige land når det gælder elbiler.

I Danmark ser vi også flere og flere elbiler. Og Nissan LEAF kan nu testes i vante omgivelser hos nærmeste Nissan forhandler. Har man ikke prøvet en elbil før, er det oplevelsen værd. Optrækket er fantastisk, da der er moment fra starten. Her behøves ikke nogen omdrejninger for at komme igang, og alt sker i øvrigt uden den sædvanlige støj. Der skal heller ikke skiftes gear. Så det er ligesom at køre med automatgear.

Vind et gratis service eftersyn

Vinteren nærmer sig. Så er det altid godt af få checket, at alt er i orden på bilen. Og får man lavet et eftersyn af sin Nissan i perioden 1. oktober til 30. november, kan man være heldig, at det er gratis. I denne perioden udloves nemlig 10 gratis service eftersyn. Værdien af præmien afhænger af, hvilket et eftersyn, der er foretaget. Samtidig tilbydes en ny form for kundetilpasset service eftersyn. Et basiseftersyn til kr. 1.495. Her opdateres og checkes bilen igennem på udvalgte punkter, hvorefter kunden får en status. Det er en god mulighed for også at sikre, at bilens software altid er opdateret.

Ann Strøby, PR Manager Danmark, Nissan Nordic Europe Ltd, Mobile: 45 20662206, astroby@nissan-europe.com

Billedmateriale kan hentes på : www.newsroom.nissan-europe.com/dk - søg under billeder og vælg eksempelvis Qashqai eller LEAF

Nissan er en af de oversøiske bilproducenter, der har flest aktiviteter i Europa, med de mere end 12.500 medarbejdere fordelt på lokalt baserede aktiviteter inden for design, forskning & udvikling, produktion, logistik samt salg & marketing. Sidste år blev der på Nissans fabrikker i Storbritannien, Spanien og Rusland produceret en række biler inklusive mini-MPV’er, de prisbelønnede crossover-modeller, SUV’er og varebiler. Nissan tilbyder i dag 24 forskellige og innovative produkter til kunderne i Europa og er godt på vej til at blive det førende asiatiske mærke i Europa.

Nissan Nordic Europe Ltd. er Nissans import- og marketingorganisation, der opererer i Finland, Sverige, Norge og Danmark og også Estland, Letland og Litauen. Selskabet har base i Espoo i Finland og beskæftiger ca. 165 mennesker. www.nissan.dk