Prisvindende Philips DesignLine med nyt udseende

Philips DesignLine, som tidligere i år modtog designverdens Oscar, ”Gold iF Product Design Award”, kommer nu i en version udelukkende for det nordiske marked, med en stand i et nyt eksklusivt sort krom-design.

Philips DesignLine, det unikke tv skåret i ét stykke glas, ændrede både opfattelsen om TV-design og indretning af verdens stuer da det blev præsenteret i foråret 2013. Fra det ydre med en enkel glasplade lænende op ad væggen, men med al den teknik og kvalitet som forventes af et high-end produkt.

Modtagelsen har været overvældende i Norden og en betydende andel af DesignLine er sendt herop.

”DesignLine har ramt rigtigt i den nordiske design estisk, som muligvis skyldes at der har været skandinavisk indflydelse i designprocessen. Derfor er det med glæde, at vi, eksklusivt for vores nordiske kunder, kan tilføje nyt materiale, sort krom, som både er en design- og indretningsforbedring”, udtaler Joakim Örnstig, nordisk markedsdirektør for TP Vision, som fremstiller og sælger Philips TV.

Tyske iF International Forum Design uddeler hvert år 50 ”Gold Product Design Awards” til produkter verden over som står for innovativ produktdesign. Philips DesignLine vandt med begrundelsen at tv´et ”bryder mod konventionelt TV-design og skaber et sensationelt blikfang gennem kombinationen af en glasplade og Philips unikke baggrundsbelysning Ambilight som sammen skaber en svævende fornemmelse”.

Philips DesignLine 2014 i eksklusivt sort kromdesign kommer til salg hos udvalgte forhandlere fra maj 2014.

Den vejledende udsalgspris i Danmark bliver 14.999 kr. (55”). Det er også muligt at købe stativet separat, hvis man allerede har købt et 55” DesignLine tv.

Philips TV i Norden sælges og markedsføres af TP Vision, et selskab som ejes i fællesskab af konsumentelektronikkoncernen Philips og TPV, som er en af verdens ledende fremstillere af monitorer og Tv-apparater. Philips Ambilight TV – Beyond the ordinary.

Kontakt: Joakim Örnstig, nordisk markedsdirektør TP Vision

Tel: +46 70 832 24 64, mail: joakim.ornstig@tpvision.com

For yderligere materialer, billeder, video, film - besøg TP Vision´s presserum på http://www.tpvision.com/press-room/news-releases/press-releases.html

Følg os på Youtube og Twitter :

www.youtube.com/user/TPVisionCorporate

@ TPVison

Indholdet i pressemeddelelsen er korrekt ved udgivelsen, men kan blive ændret uden yderligere information.