Køreplan for Sedermeradagen i København

Sedermera Fondkommission udgiver hermed køreplan for Sedermeradagen, der arrangeres i København den 28. september 2016. Sedermeradagen er en investordag, der arrangeres af Sedermera Fondkommission i samarbejde med Nordnet, der investorerne kan mødes og få mere information om interessante virksomheder i micro- og smallcapsegmentet under afslappede former. Tilmeld dig på sedermeradagen.dk.

Dato: onsdag den 28. september 2016

Tid: 07:30 – 13:30

Sted: Copenhagen Marriott Hotel, København

07:30 – 08:00    Morgenmad

08:00 – 08:15    Sedermera Fondkommission byder velkommen

08:15 – 08:45    RhoVac AB

08:45 – 09:15    Medical Prognosis Institute A/S

09:15 – 09:45    Oncology Venture Sweden AB

09:45 – 10:15    Kaffe

10:15 – 10:45    Initiator Pharma A/S

10:45 – 11:15    SynAct Pharma AB

11:15 – 11:30    Pause

11:30 – 12:00    Edvince AB

12:00 – 12:30    Saniona AB

12:30 – 12:35    Avslutning

12:35 – 13:30    Frokost

Moderator: Vibeke Daell Bjerrum

For mere information om Sedermeradagen, kontakt venligst:

Telefon: +46 (0) 40 615 14 10

www.sedermeradagen.dk

Sedermera Fondkommission tilbyder services til virksomheder, der er noteret eller står foran en notering på en fondsbørs eller andet reguleret marked. Selskabets services omfatter corporate finance, certified adviser, opkøb og virksomhedsovertagelser (M&A), finansiel kommunikation, emissionshåndtering og likviditetsgaranti. Sedermera Fondkommission er et bifirma til ATS Finans AB, et værdipapirselskab under den svenske Finansinspektion tilsyn. Sedermera Fondkommissions hovedkontor ligger i Malmø. Selskabet har også kontor i Lund (Medicon Village) og Norrköping (Norrköping Science Park). Organisationen består af cirka 17 personer. Sedermera arbejder for langvarige kunde- og investorrelationer.

Tags: