Hotel Sello panostaa tänä kesänä vahvasti lapsiperheisiin

Report this content

Perinteisesti liikemieshotellina profiloitunut Palace Kämp Hotel Sello on tänä kesänä laajentanut kohderyhmäänsä ja ojentanut kätensä kohti lapsiperheitä. Hotel Sello on tuonut valikoimaansa uniikit tuunatut lastenhuoneet ja panostanut erityisesti juuri lapsiperheiden viihtyvyyteen tarjoamalla palveluita ja etuja jotka helpottavat myös aikuisten matkailua.

Espoon Leppävaarassa sijaitseva tyylikäs ja ainutlaatuinen lifestyle -hotelli on toiminut Kauppakeskus Sellon yhteydessä jo vuodesta 2006. Tilavat, tyylikkäät huoneet ja loistava sijainti Espoon sydämessä hyvien kulkuyhteyksien varrella on tehnyt tästä melko nuoresta hotellista yhden Etelä-Suomen suosituimmista majoituskohteista, erityisesti liikemiesten keskuudessa.

Hotel Sellon kesä on omistettu lapsiperheille Hotellin tilavat huoneet ovat helposti toisiinsa yhdistettäviä, vanhempien huone ja lastenhuone ovat vain välioven päässä toisistaan. Lastenhuone on mahdollista saada viihtyisästi lapsille tuunattuna niin, että huoneesta löytyy teltta, pehmoleluja, lastenkirjoja ym. lapsien viihtyvyyttä lisääviä elementtejä. ”Tämä on vahva kilpailuetumme muihin alueen hotelleihin nähden. Idea syntyi yhteistyöprojektina ammattiopisto Omnian kanssa ja otimme sen käyttöön välittömästi. Sisustussuunnitteluun osallistutettiin myös lapsia. Kaikki perheelliset tietävät, että lapset tarvitsevat omia virikkeitä hotelliasumisen lomassa ja jos se on mahdollista tarjota oman huoneen muodossa, helpottaa se koko perheen matkasuunnitelmia ja vähentää mukaan otettavien tavaroiden määrää.” kertoo Katriina Moksi, Hotel Sellon johtaja.

Hotel Sello on myös solminut yhteistyön Suomen suurimman vesipuiston, Serenan kanssa. Lapsiperheiden on tänä kesänä mahdollista ostaa Sello&Serena -paketti, joka pitää sisällään rannekkeet koko perheelle Vesipuisto Serenaan. Serenaan pääsee kätevästi hotellilta joko bussilla tai omalla autolla.  Serenassa peuhaamisen jälkeen voi perheen äiti käydä virkistäytymässä läheisessä Oriental Spassa tai shoppailukierroksella yhdessä Suomen suurimmista kauppakeskuksista, Kauppakeskus Sellossa.

”Olemme halunneet tuoda lapsiperheille uuden vaihtoehdon Helsingin seudun kesämatkailuun. Haluamme luoda heille positiivisia elämyksiä ja muistoja, käytännöllisyyttä ja helppoutta kuitenkin hyvällä tyylillä maustettuna. Hotel Sello sijaitsee vain n. 15 minuutin junamatkan päässä Helsingin keskustasta. Hotellin alakerrassa on tilava parkkihalli, jossa paikoitus on ilmaista hotellin asiakkaille. Tämä helpottaa etenkin perhematkustajia, jotka voivat purkaa matkatavarat suoraan hotellin aulaan nousevaan hissiin. Majoittuessaan Espoossa he välttävät myös Helsingin kovat liikenneruuhkat. Yhteydet Suomen suosituimpiin lasten lomakohteisiin kuten vesipuisto Serenaan, Linnanmäelle tai Korkeasaareen ovat kuitenkin vain parinkymmenen minuutin matkan päässä”, täsmentää Moksi.

(Kuva pdf-versiossa)

Lisätietoja:  www.palacekamp.fi/hotellit tai Katriina Moksi, Hotel Sellon johtaja, katriina.moksi@palacekamp.f tai Tarja Runsten, Markkinoinpäällikkö/Palace Kämp, tarja.runsten@palacekamp.fi p. 050 563 5503