3 Step IT on Suomen parhaiden työpaikkojen kärkikymmenikköä

Report this content

It-palveluyhtiö 3 Step IT on sijoittunut Suomen parhaat työpaikat 2012 -tutkimuksessa sijalle 10. Tämä on kolme sijaa korkeampi sijoitus kuin vuotta aiemmin. 3 Step IT osallistui kilpailun yleiseen sarjaan.

”3 Step IT oli tutkimuksessa mukana peräti kuudetta kertaa – ei kilpailun itsensä vuoksi, vaan koska olemme valinneet tämän työkaluksi kehittää johtamisjärjestelmiämme sekä yrityskulttuuriamme ja näiden kautta henkilöstötyytyväisyyttämme”, kertoo toimitusjohtaja Artti Aurasmaa 3 Step IT:ltä. ”Palveluliiketoiminnassa menestys rakentuu motivoituneesta, innostuneesta ja hyvinvoivasta työyhteisöstä. Emme hae pikavoittoja, vaan tähtäämme pitkäjänteiseen kehittämiseen. Meidän kokemuksemme mukaan työtyytyväisyyteen korreloi eniten se, miten esimiehet kohtaavat alaisensa yksilöinä, ei ainoastaan työntekijöinä. Tämän vuoden kehityskohteemme onkin yksilöllinen johtaminen.”

Suomen parhaat työpaikat valitaan kaksivaiheisella metodilla, joihin kuuluvat henkilöstökysely sekä selvitys osallistuvien organisaatioiden johtamiskäytännöistä. Henkilöstökyselyssä 3 Step IT:n tulokset paranivat Suomen osalta viime vuoden 80 prosentista 87 prosenttiin. Koko yrityksen tulokset paranivat 83 prosentista 87 prosenttiin.

”3 Step IT:n menestys Suomen parhaat työpaikat -tutkimuksessa on vertaansa vailla, samoin systemaattinen tapa, jolla he ovat ottaneet ihmiset toimintansa keskiöön”, sanoo toimitusjohtaja Panu Luukka Great Place to Work Institute Finlandilta. ”Sijoittuminen parhaiden joukkoon vuosi toisensa jälkeen on äärimmäisen harvinaista. Taso kovenee vuosi vuodelta, joten ei riitä, että rakenteet pysyvät ennallaan hyvällä tasolla. 3 Step IT on jälleen onnistunut peilaamaan muuttuvia haasteita ja kehittymään sen mukaan. Asiakkaamme ovat Suomen edistyksellisimpiä organisaatioita, ja jo pelkkä osallistuminen tutkimukseen on vahva viesti henkilöstölle.”

Suomen parhaat työpaikat -tutkimus toteutetaan vuosittain Great Place to Work Institute Finlandin toimesta. Vuoden 2012 tutkimukseen ilmoittautui ennätykselliset 144 organisaatiota. Listaus löytyy kokonaisuudessaan osoitteesta: http://www.greatplacetowork.fi/best-companies/suomen-parhaat-tyoepaikat-listat/582-2012

Lisätietoja:
3 Step IT, toimitusjohtaja Artti Aurasmaa, puh. 050 543 2222, artti.aurasmaa(a)3stepit.com
3 Step IT, viestintä, Johanna Kolehmainen, puh. 050 401 1682, johanna.kolehmainen(at)3stepit.com

3 Step IT
3 Step IT on tietotekniikan palveluyritys, joka tarjoaa asiakkaalle uudenlaisen tavan hankkia it-laitteita.   Kokonaispalvelumme avulla asiakkaat voivat hallita it-laitteiden rahoitusta, käyttöä ja uusimista kustannustehokkaasti, läpinäkyvästi ja ympäristöystävällisesti. Olemme voimakkaasti kasvava ja kansainvälistyvä yritys, jonka liikevaihto vuonna 2011 oli 392 miljoonaa euroa. Toimimme tällä hetkellä 14 maassa ja palveluksessamme on noin 220 työntekijää. Pääkonttorimme sijaitsee Vantaalla. Lisätiedot www.3stepit.fi

Avainsanat: