Teuvo Salminen 3 Step IT:n hallitukseen

Report this content

Nimitys vahvistaa hallituksen osaamista suomalaisen palveluliiketoiminnan kansainvälistämisestä

Teuvo Salminen (KTM, KHT) on nimitetty it-palveluyhtiö 3 Step IT Group Oy:n hallituksen jäseneksi. Taloushallinnon erityisosaamisen lisäksi Salminen tuo hallitukseen vahvan kokemuksen suomalaisen palveluliiketoiminnan kansainvälistämisestä.

”3 Step IT:n hallituksessa on hyvin avoin ja keskusteleva ilmapiiri, ja erilaisille mielipiteille on tilaa”, sanoo hallituksen puheenjohtaja Jarkko Veijalainen.” Talouselämä-lehti rankkasi yhtiön viime vuonna kannattavimmin kasvavaksi it-yritysten sarjassa. Hallituksen tärkeä missio on tukea 3 Step IT:n kasvutavoitetta saavuttaa miljardin euron liikevaihto vuonna 2015.”

Salminen toimii tällä hetkellä kahdeksan yrityksen hallituksessa, joista neljä on pörssiyrityksiä. Aiemmin Salminen toimi ylimmän johdon tehtävissä Pöyry Oyj:ssä vuosina 1985 – 2009, jolloin yritys laajeni vahvasti kansainväliseksi. Vuosina 1999 – 2009 Salminen toimi Pöyry Oyj:n operatiivisena johtajana sekä toimitusjohtajan sijaisena.

”Kiinnostuin 3 Step IT:stä, koska yritys on juuri nyt mielenkiintoisten kansainvälistymishaasteiden edessä. 3 Step IT:llä on hyvä maine ja yrityksen kasvua on johdettu tähänkin asti hienosti, siksi päätös hallitukseen liittymisestä oli helppo”, sanoo Teuvo Salminen.

3 Step IT Group Oy:n hallituksen kokoonpano:

Jarkko Veijalainen, puheenjohtaja
Richard Guilbert
Aki Ojanen
Claes Paulsson
Teuvo Salminen

Lisätietoja:

Hallituksen puheenjohtaja, Jarkko Veijalainen, 3 Step IT Group Oy
sähköposti: jarkko.veijalainen(at)3stepit.com

3 Step IT Group Oy

3 Step IT on tietotekniikan palveluyritys, joka tarjoaa asiakkaalle uudenlaisen tavan hankkia it-laitteita.   Kokonaispalvelumme avulla asiakkaat voivat hallita it-laitteiden rahoitusta, käyttöä ja uusimista kustannustehokkaasti, läpinäkyvästi ja ympäristöystävällisesti. Olemme voimakkaasti kasvava ja kansainvälistyvä yritys, jonka liikevaihto vuonna 2010 oli 302 miljoonaa euroa. Toimimme tällä hetkellä 14 maassa ja palveluksessamme on noin 200 työntekijää. Pääkonttorimme sijaitsee Vantaalla. Lisätiedot www.3stepit.fi

Avainsanat: