A.S.Helsingön uusi Instant Collection tarjoaa senkkejä nopealla toimituksella

Report this content

A.S. Helsingön uusi Instant Collection on vastaus niille, jotka haluavat ostaa kauniita säilytysratkaisuja nopeasti ja ilman valinnan vaikeutta. Mallisto tarjoaa suosituimmat senkkimme noin 7 päivän toimitusajalla. A.S.Helsingön yksilölliset ja räätälöitävät säilytysratkaisut tehdään tilauksesta, mutta Instant Collection tarjoaa suosituimmat ja rakkaimmat senkkimme suoraan varastosta asiakkaan kotiin.

A.S.Helsingö lanseeraa valikoiman suosikkisenkkejään nopealla toimitusajalla. Instant Collection sisältää kolme INGARÖ-senkkiä suosituimmissa värivaihtoehdoissa: Feather Grey, Linen Brown ja Blush Rose. Senkkien koko on 120 x 80 x 40 cm ja ne rakentuvat IKEAn METOD -kaapinrunkojen päälle. Senkkien ilmettä voi muokata valitsemalla niihin haluamansa vetimet ja jalat. Kun asiakas on tehnyt tilauksen, hänelle lähetetään IKEA-tuotteiden ostoslista valitulle kokonaisuudelle.

“Asiakkaamme ovat kyselleet usein, onko tuotteitamme mahdollista saada kotiin nopeammin kuin 5-7 viikossa. Säilytysratkaisumme ovat yksilöllisiä ja räätälöitäviä ja siksi ne tehdään tavallisesti tilauksesta. Halusimme vastata asiakkaittemme toiveisiin ja nyt suosikkisenkkimme ovat saatavilla helposti parilla klikkauksella, nopealla toimitusajalla. Instant Collection on myös täydellinen vaihtoehto asiakkaalle, jolla on vaikeuksia valita useista mieleisistä kombinaatioista omansa”, sanoo Sebastian Schauman, A.S.Helsingön toimitusjohtaja.

Saatavuus

INSTANT COLLECTION -senkit ovat saatavissa kolmessa eri värissä: Feather Grey, Linen Brown. Mallistoa voi ostaa A.S.Helsingön verkkokaupasta tästä päivästä alkaen. Kaikki A.S.Helsingö-tuotteet myydään kaikkiin EU-maihin, sekä Norjaan, Sveitsiin ja Yhdistyneeseen kuningaskuntaan. Vetimiä ja jalkoja toimitetaan myös Yhdysvaltoihin ja Kanadaan.

Kuvat:

Voit ladata kuvia INSTANT COLLECTION -senkeistä kolmessa eri värisävyissä täältä

Lisätiedot:

Sebastian Schauman, toimitusjohtaja, perustaja
sebastian.schauman@helsingo.com, +358 50 587 3588

A.S.HELSINGÖ

A.S.Helsingö on suomalainen designyritys, jonka missiona on tuoda laadukas design kaikkien ulottuville. A.S.Helsingön persoonalliset keittiöt, vaatekaapit ja senkit rakentuvat IKEAn kaapinrunkojen päälle, jonka ansiosta yritys pystyy tarjoamaan kohtuuhintaisia ratkaisuja tinkimättä korkealaatuisista materiaaleista ja harkitusta muotoilusta. Tuotteet ovat pohjoismaisten huippusuunnittelijoiden käsialaa ja ne valmistetaan tilaustyönä Järvi-Suomessa. Yritys myy verkkokauppansa kautta tuotteitaan kaikkiin EU-maihin, Iso-Britanniaan, Norjaan ja Sveitsiin.