Uusi kuvapankki on nyt auki!

A.S.Helsingö – koteja, jotka tuntuvat sunnuntailta

A.S.Helsingö perustettiin ajatukselle, että jokaisella on oikeus kauniiseen ja persoonalliseen kotiin  – edullisemmin. Tarjoamme vaihtoehdon kalliille italialaisille design-keittiöille ja tylsille valmiskaapistoille.

Laadukkaat keittiömme, vaatekaappimme ja senkkimme rakentuvat IKEAn kaapinrunkojen päälle, jonka ansiosta voimme tarjota kohtuuhintaisia ratkaisuja tinkimättä korkealaatuisista materiaaleista ja harkitusta muotoilusta. Tuotteet ovat pohjoismaisten huippusuunnittelijoiden käsialaa ja ne valmistetaan tilaustyönä Järvi-Suomessa. Laadukas design, tarkkaan harkitut värit ja viimeistellyt yksityiskohdat luovat kotiin sunnuntaitunnelmaa.

Monipuolinen kuvapankki

Kuukausittain päivittyvästä kuvapankistamme löydät skandinaavista tyyliä parhaimmillaan. Upeista interiööri- ja tuotekuvista löydät valikoimamme keittiöt, vaatekaapit, senkit, vetimet, jalat, kivitasot, hanat ja altaat. Kuvapankistamme voit ladata myös logot ja tiedotteet. Jos et löydät etsimääsi kuvaa tai tarvitset lisätietoja, olethan yhteydessä. Hintaesimerkkejä ja materiaalitietoja löydät myös verkkokaupastamme osoitteessa  www.helsingo.com

Tutustu A.S.Helsingö-kuvapankkiin

Kuvapankin löydät jatkossa myös sivuiltamme helsingo.com/fi/press

Lisätiedot:

Salli Raeste

Päätoimittaja, A.S.Helsingö

press@helsingo.com

A.S.Helsingö Showroom

Fabianinkatu 4

www.helsingo.com

A.S.HELSINGÖ

A.S.Helsingö on suomalainen designyritys, jonka missiona on tuoda laadukas design kaikkien ulottuville. Yrityksen persoonalliset keittiöt, vaatekaapit ja senkit rakentuvat IKEAn kaapinrunkojen päälle, jonka ansiosta yritys pystyy tarjoamaan kohtuuhintaisia ratkaisuja tinkimättä korkealaatuisista materiaaleista ja harkitusta muotoilusta. Tuotteet ovat pohjoismaisten huippusuunnittelijoiden käsialaa ja ne valmistetaan tilaustyönä Järvi-Suomessa. Yritys myy verkkokauppansa kautta tuotteitaan kaikkiin EU-maihin, Iso-Britanniaan, Norjaan ja Sveitsiin.

Avainsanat: