Aallon Group Oyj aloittaa omien osakkeiden hankinnan

Tilitoimisto Aallon Group Oyj:n hallitus on päättänyt aloittaa omien osakkeiden hankinnan varsinaisen yhtiökokouksen 20.3.2024 antaman valtuutuksen perusteella.

AALLON GROUP OYJ Yhtiötiedote 27.9.2024 klo 15.47

Aallon Group Oyj:n hallitus on päättänyt aloittaa yhtiön omien osakkeiden hankinnan varsinaisen yhtiökokouksen 20.3.2024 antaman valtuutuksen perusteella. Omien osakkeiden hankinta aloitetaan yhtiön osakkeen markkinatakauksen päätyttyä ja aikaisintaan 1.11.2024 ja lopetetaan viimeistään 14.3.2025. Omien osakkeiden hankinnan tarkoituksena on käyttää osakkeita vastikkeena mahdollisissa yrityskaupoissa, osana yhtiön mahdollisia osakepohjaisia kannustinjärjestelmiä sekä muutoin edelleen luovutettavaksi, yhtiöllä pidettäväksi tai mitätöitäväksi.

Hankittavien osakkeiden enimmäismäärä on 100 000, joka vastaa noin 2,6 prosenttia yhtiön kaikista osakkeista. Osakkeiden hankintaan käytetään enintään 1 miljoonaa euroa. Osakkeet hankitaan yhtiön vapaaseen omaan pääomaan kuuluvilla varoilla. Osakkeet hankitaan muuten kuin osakkeenomistajien omistusten mukaisessa suhteessa Nasdaq Helsinki Oy:n ylläpitämällä Nasdaq First North Growth Market Finland -markkinapaikalla järjestetyssä julkisessa kaupankäynnissä hankintahetken markkinahintaan. Omien osakkeiden hankinnan hoitaa yhtiön toimeksiannosta Lago Kapital Oy.

Varsinainen yhtiökokous valtuutti 20.3.2024 hallituksen päättämään yhdessä tai useammassa erässä yhteensä enintään 300 000 yhtiön oman osakkeen hankkimisesta, mikä vastaa noin 7,7 prosenttia yhtiön nykyisistä osakkeista.

Aallon Group Oyj:llä on yhteensä 3 915 759 osaketta. Aallon Group Oyj:n omistuksessa ei ole tällä hetkellä omia osakkeita.

Hallituksen puheenjohtaja Tapani Aalto

Hyväksytty neuvonantaja Aktia Alexander Corporate Finance Oy

Olemme yli 400 henkeä työllistävä täyden palvelun taloushallinnon kumppani.

aallon.fi