Aallon Group Oyj:n Pohjois-Suomen aluejohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi on nimitetty Jari Rättyä

Jari Rättyä (50), on nimitetty tilitoimisto Aallon Group Oyj:n Pohjois-Suomen aluejohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi. Hän aloittaa tehtävässään 8.8.2024 ja raportoi konsernin toimitusjohtaja Ari Kelloniemelle.

AALLON GROUP OYJ Yhtiötiedote 8.8.2024 klo 9.00

Rättyällä on kattava johtajakokemus ja kokemusta taloushallintoalasta työskenneltyään eri johtajapositioissa vuodesta 2004 lähtien muun muassa liiketoimintajohtajana ja toimitusjohtajana tilitoimisto NORLIC Ab Oy:ssä, toimitusjohtajana ohjelmistokehitysyhtiö Lemonsoft Oy:ssä sekä avainasiakkuusjohtajana tilitoimisto Rantalainen Oy:ssä. Koulutukseltaan Rättyä on merkonomi.

Toimitusjohtaja Ari Kelloniemi: ”Olen tyytyväinen päästessämme täyttämään Pohjois-Suomen aluejohtajan position Jarin kaltaisella kokeneella ja monipuolisella johtajalla. Jarissa yhdistyy monipuolinen ja vankka johtajakokemus sekä toimialamme syvä tuntemus niin järjestelmien, asiakkuuksien kuin palvelutuotannonkin näkökulmasta. Haluan toivottaa Jarin sydämellisesti tervetulleeksi meille Aallon Groupiin. Samalla haluan myös kiittää Pohjois-Suomen vt. aluejohtajana toiminutta Leena Piippoa hienosta työstä.”

Jari Rättyä: ”Haluan kiittää yhtiön johtoa luottamuksesta. Aallon Group on kiinnostava työnantaja ja mielenkiintoista kasvutarinaa rakentava taloushallintoalan toimija. On hienoa päästä mukaan jatkamaan Aallon Groupin kaltaisen arvostetun toimijan kasvutarinaa ja viemään yhtiön Pohjois-Suomen toimintoja eteenpäin.”

Aallon Groupin johtoryhmän muodostavat 8.8.2024 alkaen toimitusjohtaja Ari Kelloniemi, Antero Aalto, Aki Korkka, Jari Rättyä, Miia Sarkola, Sanna Seppänen, Miia Siukkola, Esa Takala, Kristiina Timperi sekä Teemu Vieruaho.

Toimitusjohtaja Ari Kelloniemi

Hyväksytty neuvonantaja Aktia Alexander Corporate Finance Oy

Olemme noin 400 henkeä työllistävä täyden palvelun taloushallinnon kumppani.

aallongroup.fi