Sisäpiiritieto: Aallon Group Oyj:n toimitusjohtaja vaihtuu

Tilitoimisto Aallon Group Oyj:n toimitusjohtaja Ari Kelloniemi jättää tehtävänsä 19.8.2024. Yhtiön väliaikaiseksi toimitusjohtajaksi on nimitetty talousjohtaja Teemu Vieruaho. Uuden toimitusjohtajan haku on käynnistetty.

AALLON GROUP OYJ Sisäpiiritieto 19.8.2024 klo 12.15

Tilitoimistokonserni Aallon Group Oyj:n hallitus ja toimitusjohtaja Ari Kelloniemi ovat tänään yhteisymmärryksessä sopineet, että Kelloniemi jättää tehtävänsä yhtiön toimitusjohtajana 19.8.2024. Kelloniemi on toiminut Aallon Groupin toimitusjohtajana vuodesta 2019 alkaen. Väliaikaiseksi toimitusjohtajaksi on nimitetty 19.8.2024 alkaen yhtiön talousjohtaja Teemu Vieruaho.

Hallituksen puheenjohtaja Tapani Aalto: ”Haluan kiittää Aria hänen merkittävästä panoksestaan tähänastisessa kasvutarinassamme. Olemme Arin johdolla onnistuneet tekemään 25 yrityskauppaa ja yli kaksinkertaistaneet kokomme yhtiön listautumishetkeen verrattuna. Nopeasta kasvusta huolimatta olemme kyenneet kohottamaan henkilökuntamme työtyytyväisyyttä.

Valittavan uuden toimitusjohtajan tulee luotsata yhtiömme seuraavaan kasvun ja kannattavuuden vaiheeseen kehittyvällä ja kilpaillulla alallamme samalla huolehtien henkilöstö- sekä asiakastyytyväisyyden positiivisesta kehityksestä. Strategiatyö näiden tavoitteiden saavuttamiseksi aloitetaan välittömästi uuden toimitusjohtajan nimittämisen jälkeen.”

Ari Kelloniemi: ”Haluan omalta osaltani kiittää kaikkia Aallon ammattilaisia, asiakkaita, kollegoja, kumppaneita ja Hallitusta näistä upeista vuosista. Matka on ollut hieno ja se jatkuu nyt uusissa käsissä. Toivotan lämpimästi onnea ja menestystä jatkoon ja tulevaisuuden haasteisiin.”

Hallituksen puheenjohtaja Tapani Aalto

Hyväksytty neuvonantaja Aktia Alexander Corporate Finance Oy

Olemme noin 400 henkeä työllistävä täyden palvelun taloushallinnon kumppani.

aallongroup.fi