ABAX Finland osallistuu Maailman siivouspäivään 2021

Lue alkuperäinen

ABAX Vantaalla on yksi kymmenestä ABAXin toimistosta Euroopassa, jotka osallistuvat Maailman siivouspäivään 2021.
Tämä tempaus on yksi monista tavoista, jotka auttavat meitä ymmärtämään kestävän kehityksen arvon.

Perjantaina 17. syyskuuta menimme yhdeksän työntekijän voimin toimiston ympäristöön Vantaalle siivoamaan roskat ennen
kuin ne päätyvät mereen. Kaikkiaan siivousjoukkomme koostuu lähes 350:stä työntekijästä ja johtajasta.

Koska kertakäyttömuovit on kielletty heinäkuusta 2019 lähtien, tämäntyyppisen muovin saastuttaminen EU:ssa hidastuu vihdoin.

Roskien luonnosta poistamisen lisäksi lähetämme ympäristöömme positiivista signaalia, jotta muutkin, jotka näkevät meidän keräävän roskia,
rohkaistuisivat tekevät samoin.

Tänä vuonna päätämme paikantaa kaikkia keräämiämme roskia älykkään mobiilisovelluksen, Empactin, avulla. Se laskee maailmanlaajuisen
vaikutuksemme ja näyttää keräämämme roskien sijainnin ja määrän. Jokainen kerätty roska antaa pisteitä, jotka voidaan lunastaa palkintoina.
Näin palkitaan jokapäiväiset hyvät teot ja kannustetaan pitämään omasta ympäristöstä huolta. Me ABAXilla pidämme tätä erittäin tärkeänä,
joten suosittelemme samaa kaikille yrityksille ja yksityishenkilöille.

#SDG11 #SDG13 #ABAXEcoPledge #WorldCleanUpDay2021

Lisätietoja:

Karolina Romakkaniemi-Alhonen, Markkkinointipäällikkö
P. +358 40 4822 824
karolina.romakkaniemi@abax.fi

Karolina Romakkaniemi-Alhonen

Markkinointipäällikkö
karolina.romakkaniem@abax.fi

ABAX on Euroopan nopeimmin kasvava telematiikkayritys, jolla on korkealaatuinen ohjelmisto ja laitteet, jotka on kehitetty yrityksen sisällä. Ratkaisemme yli 45 000 asiakkaamme jokapäiväisiä ongelmia älykkäillä ratkaisuilla, jotka tarjoavat koko kalustosi hallinnan riippumatta siitä, oletko autossa, toimistossa tai suorittamassa työtehtävää. Yritysmallimme perustuu SaaS-ratkaisuun (Software as a Service). Olemme rakentaneet yhden, täysin integroidun ohjelmistoalustan arkkitehtuurin, joka on laajennettavissa kaikkiin tulevaisuuden innovaatiopalveluihin. Kaikki laitteistomme, järjestelmämme ja tuotteemme ovat helppokäyttöisiä sekä helposti asennettavia. ABAXilla työskentelee noin 300 työntekijää myynnissä, asiakaspalvelussa, markkinoinnissa, teknisessä tuessa, hallinnossa, laadunvalvonnassa ja tuotekehityksessä. Päätoimipisteemme sijaitsee Norjassa, muut toimipisteemme Ruotsissa, Suomessa, Tanskassa, Hollannissa, Belgiassa, Puolassa ja Englannissa.

Avainsanat: