Uusi ABAX geofence-alue valvoo kaikenlaista kalustoa, jotta yritysten työpäivät olisivat entistä tehokkaampia

Lue alkuperäinen

ABAX geofence-alueiden avulla on helppo valvoa kaikkien eri merkkien työkaluja, ajoneuvoja, laitteita sekä raskaita koneita monipuolisen geofence-toiminnon avulla.

Kokonaisratkaisu kaikille resursseille

Kun kaikki eri merkkiset koneet, laitteet ja ajoneuvot yhdistetään ABAXin alustalla, resurssien hallinta on paljon helpompaa. ABAX pystyy noutamaan tietoja useasta eri lähteestä, joten näet työkalut, koneet ja ajoneuvot samalla reaaliaikaisella kartalla.

Abaxin uusi geofence-toiminto perustuu ABAXin tarjoamiin palveluihin ja sen avulla yritykset voivat parantaa valvontaa, vähentää riskejä ja lisätä tehokkuutta, koska heillä on käytössään yksi ratkaisu, joka kattaa yrityksen kaikki resurssit,” sanoo ABAXin tuotepäällikkö Stig Fossum.

Jotta päivittäisestä työstä tulisi helpompaa, geofence-alueiden muutokset ja luominen tehdään samassa paikassa. ABAXin uusi geofence tarjoaa hyvän yleiskuvan yksityiskohdista, kuten tiedot siitä, koska geofence-alue luotiin, kuka loi sen ja mihin se vaikuttaa.

Kun käytössä on geofence-alue, joka antaa välittömästi ilmoitukset ja mahdollistaa reaaliaikaisen sijaintien paikannuksen, yritykset voivat seurata työkalujen, laitteiden ja koneiden tilaa reaaliajassa, mikä puolestaan auttaa parantamaan logistiikkaa, lyhentämään reagointiaikaa, vähentämään polttoainekustannuksia ja lisäämään varastettujen laitteiden ja koneiden takaisin saamista.

Automaattinen matkan tarkoitus

Yksi monista tapahtumista, jotka voidaan käynnistää automaattisesti saavuttaessa geofence-alueelle tai poistuttaessa siltä, on automaattinen matkan tarkoitus. Tämä ominaisuus helpottaa merkittävästi yrityksen matkojen dokumentointia ja se automatisoi kilometrikorvausten raportoinnin tai toimitusilmoitukset.

Yksin työskentelevien työturvallisuus

Uuden geofence-toiminnon avulla työnantajat voivat varmistaa, että työntekijöitä koskevat työturvallisuusvaatimukset on täytetty asettamalla "Yksin työskentelevä työntekijä" -ilmoitus. Näin esimiehelle annetaan vahvistus tekstiviestillä, kun työntekijä on saanut työn valmiiksi ja palaa kotiin tai toimistolle. Tämä koskee yleensä riskialttiita ammatteja, kuten metsureita, vartijoita, alueiden valvojia, kaivostyöntekijöitä, maanmittareita ja jakeluauton kuljettajia.

Kun tosiasialliset kohteessa vietetyt tunnit ovat tiedossa, laskutus parantuu

Uusi ABAX geofence-toiminto auttaa asiakkaiden laskutuksen parantamisessa. Kun alue luodaan useimmiten vierailtujen työmaiden, asiakkaiden tai muiden tärkeiden kohteiden ympärille, ABAXin raportit antavat tarkat tiedot ajasta, jonka ajoneuvot tai muu kalusto ovat viettäneet kohteessa.

Lue lisää ABAX geofence-toiminnallisuudesta

Yhteydenotot ja lisätietoja: