AC-Sanaforille kaksi palkintoa International Business Awards -kilpailussa

LEHDISTÖTIEDOTE 12.7.2010

AC-Sanaforille kaksi palkintoa International Business Awards -kilpailussa

Viestintätoimisto AC-Sanaforin, Liikenneviraston ja Espoon kaupungin monivuotinen Kehä I Leppävaarassa -viestintäprojekti valittiin vuoden PR-kampanjaksi julkisten palveluiden kategoriassa 2010 International Business Awards -kilpailussa. AC-Sanafor on tehnyt Liikenneviraston ja Espoon kaupungin mittavan Kehä I Leppävaarassa -tiehankkeen viestintää vuodesta 2007 alkaen.

AC-Sanafor sai myös kunniamaininnan vuoden eurooppalaisen viestintätoimiston kategoriassa, jonka voittajaksi valittiin Weber Shandwick Europe London. AC-Sanafor on Weber Shandwick -ketjun edustaja Suomessa.

International Business Awards (IBA) on maailman ainoa yleinen business-kilpailu, johon voi osallistua kuka tahansa liiketoimintaa harjoittava taho tai yksityishenkilö. Osallistumishakemuksia tämän vuoden kilpailuun tuli yli 1700 kappaletta, yli 40 eri maasta. Kilpailun tuomaristoon kuuluu johtavia liike-elämän vaikuttajia ja yritysjohtajia.

IBA on osa isompaa Stevie Awards -kilpailua, jonka alakategorioihin kuuluvat The International Business Awards, The American Business Awards, The Stevie Awards for Women in Business ja Stevie Awards for Sales & Customer Service. Kilpailun järjestää liike-elämän vaikuttajista koostuva The Stevie Awards Organization, jonka päämaja on Washington D.C:ssä Yhdysvalloissa. Kilpailun nimi, "Stevie", tulee kreikan kielestä ja tarkoittaa kruunattavaa.

International Business Awards -palkintogaala järjestetään Istanbulissa 27.9.2010.

Lisää tietoa kilpailusta ja voittajista:

www.stevieawards.com/iba

Lisätietoja: Viestintätoimisto AC-Sanafor Oy, Toimitusjohtaja Sari-Liia Tonttila, sari-liia.tonttila@acsanafor.fi, puh. 0500 659 300, www.acsanafor.fi