AQVIA Exclusive -hiilihapotuslaite sai raikkaan kesäkuosin

Tyylikkäästi muotoiltu AQVIA Exclusive -hiilihapotuslaite saa jälleen uuden lisäyksen valikoimaansa. Kesäkuosiin puettu laite ja pullo ovat nyt väriltään sinisiä. Pullo on lisäksi koristeltu kesäisellä pilvikuviolla. AQVIA Exclusive -hiilihapotuslaite sopii yhtä hyvin kesäkokin keittiöön, veneeseen, kaupunkikotiin kuin lahjaksikin.

AQVIA Exclusive -hiilihapotuslaitteen sininen kuosi on saanut inspiraationsa veden sävyistä ja sinitaivaasta, jotka liittyvät monien mielessä suomalaiseen kesään. Pilvikuviolla koristeltu sininen hiilihapotuspullo sopii kesäiseen ruokapöytään, ja on sekä lasten että aikuisten makuun. Pulloja on saatavilla useilla eri kuvioilla. – Uusi AQVIA Sky Blue on myös hyvä lahja vastavalmistuneelle tai erinomainen tuliainen kesämökille. Kesähelteillä virkistäville juomille riittää taatusti kysyntää. AQVIA:n voi ottaa mukaan myös kesälomamatkalle, ja koska laite ei tarvitse sähköä, voi sitä käyttää niin veneessä kuin asuntoautossakin, Helena Tanskanen AGA:lta kertoo. Veden hiilihapottaminen kotona on luontoystävällinen ja taloudellinen vaihtoehto pullovedelle. Tyhjät hiilidioksidipullot palautetaan jälleenmyyjälle, josta ne lähetetään uudelleen täytettäviksi. Yksi kaasupullo voi kiertää käytössä jopa 20 vuoden ajan. – Suomalainen vesijohtovesi on laadultaan maailman parhaita, ja hiilihapotettuna se toimii raikkaana, hyvänmakuisena ja terveellisenä janojuomana, toteaa Helena Tanskanen. AQVIA-tuoteperheeseen kuuluvat pöytämallisten hiilihapotuslaitteiden lisäksi keittiökalusteisiin integroitavat hiilihappohanat sekä hiilihapotetulle vedelle tarkoitetut juomatiivisteet. AQVIA Exclusive -hiilihapotuslaitteiden myyntihinta on 135–145 euroa väristä riippuen. Kesäisiä pulloja voi ostaa myös erikseen. Lisätietoja, kuvia AQVIA-tuotteista sekä tuotteita kokeiltavaksi: Oy AGA Ab Johan Lindholm Puh: 010 242 0245 Sähköposti:johan.lindholm@fi.aga.com Helena Tanskanen Puh. 010 242 0549 Sähköposti: helena.tanskanen@fi.aga.com Oy AGA Ab on osa Linde Groupia, joka on maailman johtavia teollisuuskaasu- ja teknologiayhtiöitä. Linde Groupilla on lähes 50 000 työntekijää 100 maassa. Suomen AGA on osa Linde Groupin Pohjois-Euroopan yksikköä, johon kuuluvat kaikki Pohjoismaat sekä Baltian maat. AGA on alueensa johtava teollisuuskaasujen toimittaja, jonka kokonaisratkaisuihin sisältyvät mm. kaasut, kaasulaitteistot, prosessiosaaminen sekä koulutus- ja huoltopalvelut. AGAn kehittynyt kaasuteknologia auttaa asiakkaita parantamaan kannattavuutta, turvallisuutta ja laatua sekä suojelemaan samalla ympäristöä.