British Airways lisää liikematkustusluokan mukavuutta

Asiakkaiden antaman palautteen perusteella British Airways tekee uudistuksia lyhyiden matkojen Club Europe -liikematkustusluokkaan. Matkustusmukavuutta ja yksityisyyden tunnetta lisätään jättämällä rivin keskimmäinen istuin vapaaksi. Uudistus astuu voimaan helmikuun 23. päivä.

Club Europe -matkustajilla on jatkossa joko käytävänpuoleinen tai ikkunapaikka. Keskimmäinen istuin jätetään asiakkaiden toiveita kunnioittaen vapaaksi. Tämä lisää yksityisyyden tunnetta ja helpottaa matkustajien tarpeita tehdä töitä tai nukkua lennon aikana. Liikematkustajilla on näin entistä paremmat mahdollisuudet rentoutua nahkaistuimissa, joissa on runsaasti jalkatilaa.

Club Europe -liikematkustusluokan matkustajille on lennoilla tarjolla vuorokaudenajasta riippuen aamupalaa tai valinta kylmän ja lämpimän aterian välillä. Lontoossa Heathrow’n ja Gatwickin kentillä Club Europe -matkustajille on oma lähtöselvitys ja turvatarkastus, mikä nopeuttaa matkustusaikaa joskus huomattavastikin. Matkustajilla on myös mahdollisuus odottaa lentoaan British Airwaysin ylellisissä lounge-tiloissa, joissa voi työskennellä rauhassa tai rentoutua viinilasin äärellä.

British Airways lentää Helsingistä Lontooseen kaksi kertaa päivässä. Helsingin lennot siirtyvät Heathrow’lla terminaalista 1 uudistettuun terminaaliin 3 helmikuun 25. päivä. Tämä nopeuttaa jatkolennoille siirtymistä, sillä terminaali 3 sijaitsee lähempänä vuonna 2008 avattua terminaalia 5 kuin terminaali 1.