Cameron Jones on nimitetty Expedia Affiliate Networkin liiketoimintojen kehitysjohtajaksi

Cameron Jones on ylennetty johtamaan Expedia Affiliate Networkin (EAN) Euroopan, Lähi-Idän ja Afrikan liiketoimintojen kehitystiimiä. Jonesin johdolla Expedia Affiliate Network tarjoaa white label- ja affiliaattikumppaneilleen niin matkailualalla kuin sen ulkopuolella mahdollisuuden tarjota omille asiakkailleen Expedian kilpailukykyisiä matkailupalveluja ja -tuotteita sekä hyötyä Expedian teknologisesta osaamisesta, toimivista jakelukanavista ja alan johtavasta tuotevalikoimasta.

Jones työskenteli aiemmin asiakkuusjohtajana ollen vastuussa kumppaneiden markkinointiyhteistyön kannattavuuden lisäämisestä. Jones onnistui useiden merkittävien eurooppalaisten asiakkuuksien, kuten Norwegian Air Shuttlen, Hotellwebin ja eTravelin, sopimusten jatkamisessa. Hän aloitti yrityksen palveluksessa vuonna 2002.

– Jones on osoittanut olevansa korvaamaton osa Euroopan, Lähi-idän ja Afrikan johtotiimiä. Hänen aiemmissa tehtävissään osoittamansa pätevyys ja paneutuminen tulevat varmasti näkymään myös hänen uudessa tehtävässään vuonna 2009, sanoo Expedia Affiliate Networkin EMEA-alueen varapääjohtaja sekä toimitusjohtaja Tamer Tamar.

Australialaisella Cameron Jonesilla on laaja matkailualan kokemus. Hän on konsultoinut ja tehnyt yhteistyötä muun muassa Starwood-, Hilton- ja Accor-hotelliketjujen kanssa.