• AC-Sanafor/

Docrates Sairaala vahvistaa Avainlipulla kansainvälistä tunnettuuttaan suomalaisena huippuosaajana

Suomalaisen Työn Liitto on myöntänyt yksityisiä syövän hoidon palveluja tarjoavalle Docrates Sairaalalle Avainlippu-tunnuksen käyttöoikeuden. Suomen suurin terveyspalveluiden viejä haluaa Avainlipun myötä edistää suomalaisen huippuosaamisen tunnettuutta maailmalla.

Yksityinen syövän hoitoon keskittynyt Docrates Sairaala on saanut oikeuden käyttää Avainlippu-tunnusta merkkinä suomalaisesta osaamisesta ja palveluista. Docrates on Suomen suurin terveyspalveluiden viejä ja kansainvälisillä markkinoilla toimiva syöpäsairaala – sairaalassa on tähän mennessä ollut hoidettavana potilaita yli 25 eri maasta. Kokonaan suomalaisessa omistuksessa oleva Docrates työllistää kymmeniä suomalaisia syövän hoidon huippuasiantuntijoita.

”Olemme erittäin ylpeitä saamastamme oikeudesta palveluidemme suomalaisuutta korostavaan Avainlippu-tunnukseen. Suomalaiset syövän hoitotulokset ovat maailman huipputasoa ja suomalainen syöpähoito on jo nyt hyvin arvostettua. Terveydenhuollon palveluiden suurimpana viejänä haluamme kasvattaa suomalaisen osaamisen tunnettuutta maailmalla entisestään”, kertoo Docrates Sairaalan toimitusjohtaja Marco Hautalahti.

Avainlippu on suomalaisen Työn Liiton myöntämä merkki Suomessa valmistetulle tuotteelle tai palvelulle. Tutkimusten mukaan yli 90 prosenttia kuluttajista tunnistaa Avainlippu-tunnuksen, joka viestii tuotteen tai palvelun laadusta, turvallisuudesta ja vastuullisuudesta. Tunnus on käytössä noin 1 600 yrityksen lähes 2 200 tuotteella, tuoteryhmällä tai palvelulla.

Lisätietoja:

Toimitusjohtaja Marco Hautalahti p. 050 500 1880, marco.hautalahti@docrates.com

Lisätietoja Avainlipusta ja Suomalaisen Työn Liitosta www.avainlippu.fi

Docrates on suomalaisessa omistuksessa oleva, kansainvälisesti toimiva, syöpään erikoistunut sairaala Helsingissä. Palvelemme syöpään sairastuneita koko hoitoketjun ajan syövän diagnostiikasta aina hoidon jälkeiseen seurantaan asti. Diagnoosin ja kuvantamisen jälkeen hoito voidaan suunnitella ja aloittaa ilman viiveitä, viikossa. Docrates on Suomen suurin terveydenhoitopalveluiden viejä. Olemme hoitaneet potilaita yli 25 maasta ja kansainvälistymisemme on kovassa kasvussa.