Epicorille uusi pääjohtaja

Epicor Software Corporationin hallitus on nimennyt Thomas Kellyn Epicor Software Corporationin pääjohtajaksi (President & CEO). Kelly aloitti tehtävässään 19. helmikuuta. Kyseessä on Epicor Software Finland Oy:n amerikkalainen emoyhtiö.

Thomas Kelly seuraa tehtävässään George Klausia. Klaus jatkaa Epicorin hallituksen puheenjohtajana (Executive Chairman), jolloin johtajan vaihdoksen toivotaan sujuvan saumattomasti.

- Epicor tekee erinomaista tulosta kaikilla liiketoiminta-alueilla ja hallitus halusi varmistaa kehityksen suunnan jatkuvan samanlaisena. Thomas Kelly on ollut Epicorin hallituksen jäsen vuodesta 2000 ja tuntee siis liiketoiminnan eri osa-alueet hyvin. Myös hänen laaja johtajakokemuksensa sekä yksityiseltä että julkiselta sektorilta tekee hänestä hyvän valinnan huolehtimaan kasvavasta yli 3000 työntekijän ja yli 20 000 tyytyväisen asiakkaan joukosta, sanoo Epicorin hallituksen puheenjohtaja Klaus.

- George Klaus on kymmenen vuoden aikana muuntanut Epicorin 30 miljoonan dollarin liiketoimintaratkaisujen toimittajasta Amerikassa globaaliksi toimijaksi, jonka vuositulos tulee vuonna 2008 ylittämään 500 miljoonaa dollaria. On kunnia jatkaa hänen jalanjäljissään, toteaa Epicorin tuore pääjohtaja Thomas Kelly.

Kellylle siirtyy pääjohtajan tehtävien lisäksi operatiivisen johdon tehtäviä yrityksen jättävältä Mark Duffelilta. Duffel jatkaa tehtävissään maaliskuun 31. päivään saakka ja huolehtii toimintojen yhdistymisen aloittamisesta Epicorin hiljattain ostaman NSB Retail Systemsin kanssa.

Kelly jatkaa MontaVista Softwaren hallituksen puheenjohtajan tehtävissä, joita hän on hoitanut vuodesta 2005.

Lisätietoja:
Marjut Martin Patrick Nordling
Marketing Manager Finland & Baltics Senior Country Manager
Epicor Software Finland Oy Epicor Software Finland Oy
Puh: 020 741 0850, 050 544 1355 Puh: 020 741 0850
E-mail: mmartin@epicor.com E-mail: pnordling@epicor.com

#####

Epicor Software Corporation
Epicor on maailman seitsemänneksi suurin kansainvälinen ohjelmistotalo, joka osti Scala Business Solutionsin kesäkuussa 2004. Microsoftin teknologiaan perustuvien ERP-, CRM- ja SCM-ohjelmistojen riippumattomista midmarket-toimittajista se on maailman suurin. Asiakkaita yhtiöllä on maailmanlaajuisesti noin 22 000.

Epicor Software Finland Oy on Epicor Software Corporation tytäryhtiö. Epicor Finland vastaa Suomessa Epicor-ohjelmistojen markkinoinnista, myynnistä, konsultoinnista ja toimittamisesta. Toiminnanohjausratkaisu Epicor iScala on tänä päivänä yksi Suomen käytetyimmistä ERP-ohjelmistoista.
www.epicor.com/fi