Expedia ja Red Bull Air Race World Championship kisaavat mailman ympäri

Expedia Affiliate Network (EAN) on solminut huimapäisimmän white label -sopimuksensa ja ryhtynyt yhteistyöhön Red Bull Air Race World Championship -kisan kanssa. Joukko uskollisia faneja matkustaa kilpailujen perässä ympäri maailmaa ja Expedia Affiliate Network tarjoaa jatkossa heille matkailupalvelut.

Red Bull Air Race World Championship -kilpailuja järjestetään Yhdysvalloissa San Diegossa 9. ja 10. toukokuuta, Kanadan Ontarion Windsorissa 13. ja 14. kesäkuuta, Unkarissa Budapestissa 19. ja 20. elokuuta, Portugalissa Portossa 12. ja 13. syyskuuta ja Espanjassa Barcelonassa 3. ja 4. lokakuuta. Näihin adrenaliinintäytteisiin kisoihin matkustavat fanit voivat nyt varata Expedia Affiliate Networkin tarjoamat matkailupalvelut kuten lennot, hotellit ja kuljetukset samasta paikasta kuin tapahtumaliput Red Bull Air Racen virallisella internet-sivulla www.redbullairrace.com. Tämä on ensimmäinen kerta kun Red Bull Air Race World Championship on tarjonnut matkailupalveluja white label -sopimuksen avulla.

Perinteisesti matkailualan yritysten kanssa yhteistyötä tehnyt Expedia Affiliate Network laajentaa tällä yhteistyöllä toimintaansa Euroopassa myös muille aloille. Moottoriurheilun alalta yhteistyökumppaneina ovat jo Formula1 ja Moto GP.

- Red Bull Air Race World Championship -kilpailulla on laaja fanikunta, joka matkustaa tapahtumien perässä ympäri maailmaa. Päätimme kehittää internet-sivuamme ja tarjota näille faneille kilpailuliput ja matkailupalvelut yhdestä ja samasta paikasta. Tapahtumat ovat isoja ja siksi meille oli tärkeää löytää yhteistyökumppani, joka pystyy käsittelemään suuria matkustajamääriä ja tarjoamaan riittävän valikoiman lento- ja majoitusvaihtoehtoja. Expedia Affiliate Networkin white label -sopimus vastasi tarpeisiimme, sanoo Red Bull Air Racen markkinoinnista ja lipunmyynnistä vastaava Adriaan Thierry.

- Expedia Affiliate Network jatkaa strategiansa mukaisesti yhteistyökumppanien määrän ja monimuotoisuuden lisäämistä Euroopan, Lähi-Idän ja Afrikan alueella. Nyt aloitetun yhteistyön kohdalla valttejamme olivat Expedian laaja ja laadukas tarjonta sekä kykymme tarjota hyvä valikoima lentoja ja hotelleja niissä kaupungeissa, missä Red Bull Air Race -kilpailuja käydään, kertoo Expedia Affiliate Networkin EMEA-alueen liiketoimintojen kehitysjohtaja Cameron Jones.

Tällä hetkellä Expedia Affiliate Network tekee maailmalaajuisesti yhteistyötä yli 10 000 kumppanin kanssa, joihin kuuluvat Greenbee, Avis, Tiscali, Eurostar, Lonely Planet, Formula1, Moto GP, fish4 ja Sky – mukaan lukien 20 lentoyhtiötä Euroopan, Lähi-Idän ja Afrikan alueella kuten Pegasus Airlines, Norwegian Air Shuttle, SAS ja bmi.

Lisätietoja osoitteessa www.expediaaffiliatenetwork.co.uk