ExxonMobil esittelee Mobil SHC™500 hydrauliikkaöljysarjan

Mobil SHC™ 500 lisää hydrauliikkajärjestelmän energiatehokkuutta teollisuus- ja konepajayrityksille. Mobil SHC 500 -hydrauliikkaöljyt voivat auttaa vähentämään laitteiston energiankulutusta jopa 6,2 prosenttia*

• Erinomainen suorituskyky sekä matalissa että korkeissa lämpötiloissa
  • Erinomainen hapettumiskestävyys sekä innovatiiviset puhtaanapito-ominaisuudet
  • Mobil SHC 500 auttaa lisäämään sekä öljyn että laitteiston käyttöikää monenlaisissa käyttökohteissa

Mobil SHC 500 -hydrauliikkaöljysarja tarjoaa tutkitusti enemmän energiatehokkuusetuja hydrauliikkajärjestelmille kuin tavalliset mineraalipohjaiset hydrauliikkaöljyt. Tavallisiin mineraalipohjaisiin hydrauliikkaöljyihin verrattuna Mobil SHC 500 voi auttaa vähentämään hydrauliikkajärjestelmän energiankulutusta jopa 6,2 prosenttia*, ja siksi pakkauksissa on ExxonMobilin oma Energy Efficiency -energiatehokkuusmerkki. Parantunut hydrauliikkateho voi lisätä koneen tuottavuutta ja/tai vähentää polttoaineenkulutusta.

Mobil SHC 500 -sarja on kehitetty yhteistyössä suurimpien laitevalmistajien kanssa vastaamaan vaativienkin hydrauliikkajärjestelmien vaatimuksiin, jotta valmistajat voivat parantaa toimintansa turvallisuutta, tuottavuutta ja ympäristöystävällisyyttä monenlaisissa käyttökohteissa. Erittäin tehokkaiden hydrauliikkaöljyjen valikoima on koostettu synteettisistä, vahattomista, hiilivetypohjaisista öljyistä, jotka on yhdistetty huolella kehitettyyn, vahvasti tasapainotettuun lisäainejärjestelmään. Nämä korkealaatuiset hydrauliikkaöljyt, joilla on laaja käyttölämpötila-alue ja hyvä leikkauskestävyys, edistävät hallittua matalan lämpötilan pumpattavuutta ja antavat parhaan mahdollisen kulumissuojan korkeapaineisille siipi-, mäntä- ja hammaspyöräpumpuille.

Mobil SHC 500 -sarjan mahdollistama lisääntynyt hydraulinen teho, järjestelmän puhtaus ja kestävyys auttavat valmistajia pidentämään öljynvaihtovälejä ja tarjoavat parasta mahdollista suojaa laitteille. Näin laitteiden huoltokulut ja tuotteiden hävityskulut pienenevät. Mobil SHC 500:n korkeampi hydrauliikkateho voi vähentää yleisellä tasolla CO2-päästöjä, mikä pienentää toiminnan ympäristövaikutuksia.

Mobil SHC 500 -sarja on suunniteltu toimimaan äärioloissa. Sen suorituskyky on erinomainen sekä korkeissa että matalissa lämpötiloissa.

Andrea Jacobsen, joka edustaa ExxonMobil Lubricants and Petroleum Specialties Companyn teollisuusmarkkinointiosastoa Euroopassa, Afrikassa ja Lähi-idässä, sanoo: ”Kasvavat toimintakustannukset ja jatkuvasti lisääntyvä sääntely ovat kaksi suurinta haastetta, jotka eri valmistus- ja prosessialojen organisaatiot kohtaavat. Mobil SHC 500 pidentää merkittävästi öljynvaihtovälejä ja vähentää energiakustannuksia, joten yritykset voivat optimoida tuottavuuden ja parantaa kannattavuutta. Pelkät polttoainesäästöt voivat joskus ylittää hydrauliikkaöljyn kustannukset vuositasolla mitattuna.”

”Mobil SHC 500 -sarjan tarjoamat edut ovat uusi todiste siitä, miten Mobil Industrial Lubricantsin kokemus eri käyttösovelluksista ja synteettisten tuotteiden valikoima voivat auttaa valmistajia vähentämään suunnittelematonta seisokkiaikaa ja lisäämään tuottavuutta.”

Lisätietoja: Mari Saarinen, Viestintätoimisto AC-Sanafor Oy, mari.saarinen(at)acsanafor.fi, p. 040 575 8001

Lisätietoja Mobil SHC -merkin synteettisistä voiteluaineista tai muista Mobil-merkin tuotteista ja palveluista on osoitteessa mobilindustrial.com.

###

Mobil, Mobil SHC ja ”Energy Efficiency” -merkki ovat ExxonMobil Corporationin tai jonkin sen tytäryhtiön tavaramerkkejä.

*Energiatehokkuus (Energy Efficiency) viittaa ainoastaan öljyn suorituskykyyn verrattuna vastaaviin, saman viskoosiluokan öljyihin hydraulisissa käyttökohteissa. Käytetyllä tekniikalla pystytään saavuttamaan jopa 6,2 prosentin tehokkuus vertailuöljyyn verrattuna hydrauliikkajärjestelmässä valvotuissa olosuhteissa suoritetuissa testeissä. Tehokkuuden parantuminen vaihtelee käyttöolosuhteiden ja sovelluksen mukaan.

Tietoa ExxonMobil Lubricants and Petroleum Specialties Company -yrityksestä

ExxonMobil on johtava valmiiden voiteluaineiden, asfaltin ja erikoistuotteiden markkinoija sekä yksi maailman suurimmista voiteluaineiden perusöljyjen toimittajista.

Tietoa Mobil Industrial Lubricants -osastosta

Mobil Industrial Lubricants -tiimi toimittaa teollisuuden suurimmille laitevalmistajille edistyneitä tuotteita, jotka suojelevat asiakkaiden moottoreita ja laitteita, auttavat saavuttamaan parhaan suorituskyvyn ja lisäävät energiatehokkuutta. Asialleen omistautunut organisaatio toimittaa luotettavia ja laadukkaita voiteluaineita luotettavan jälleenmyyjäverkon kautta ja tarjoaa teknistä asiantuntemustaan asiakkaille ympäri maailmaa.