Game of Thronesin verisin kausi nyt Blu-raylla™ ja DVD:llä

Pakene talvea seikkailun ja draaman maailmaan. Ylistetyn Game of Thronesin kolmas kausi julkaistaan Blu-raylla ja DVD:llä 17. helmikuuta. Kolmoskausi sisälsi vuoden 2013 puhuttaneimpia televisiohetkiä, jotka shokeerasivat katsojia ja nousivat otsikoihin ympäri maailmaa.

Taisteluja, poliittista juonittelua ja paljon, paljon verta. Näin voisi summata yhden tv-sarja Game of Thronesin puhutuimmista tuotantokausista, joka nyt ilmestyy Blu-raylla™ ja DVD:llä.

Julkaisun yhteydessä Warner Home Entertainment ojentaa kätensä sarjan faneille ja asettaa ”hätätapausten varalta” näytille jäljennöksiä sarjan lohikäärmelasisista tikareista Tukholman Djurgårdeniin ja Oslon Holmenkolleniin. Vain näillä tikareilla voi puolustautua Valkoisia Kulkijoita vastaan, jotka ilmestyvät aina lumimyrskyjen aikaan. Valkoiset Kulkijat ovat merkittävässä roolissa sarjan kolmannella tuotantokaudella.

Kolmoskaudella saimme seurata Seitsemän kuningaskunnan valtasukujen kiivasta taistelua siitä, kuka lopulta istuu Rautavaltaistuimella. Keskinäiset suhteet ja uskollisuus ovat olleet koetuksella ja monet hahmot ovat kokeneet  kauhean kohtalon. Lannisterin suku onnistui säilyttämään otteensa valtaistuimesta torjuttuaan Stannis Baratheonin kiivaan hyökkäyksen. Samaan aikaan levottomuudet velloivat Pohjoisessa ja voimain tasapaino oli uhattuna, kun Pohjoisen Kuningas Robb Stark kohtasi vastoinkäymisiä valtapyrkimyksissään.

Odotettu julkaisu sisältää bonusmateriaalia, jonka avulla pääsemme sukeltamaan syvemmälle henkilöhahmoihin, valtasukuihin ja Westerosissa käytävän poliittisen pelin kiemuroihin. Bonuksiin kuuluu mm. kommenttiraitoja sekä pidennettyjä ja poistettuja kohtauksia. Blu-ray™-paketti sisältää myös interaktiivisen oppaan, kuvitettuja tarinoita ja lähes kaksi tuntia enennäkemätöntä materiaalia kohauttaneen jakson ”Castameren sateet” kuvauksista sekä uusia osia ”Punaisista häistä”.

Game of Thronesin kaudet 1 ja 2 tunnetaan nopeiten Blu-ray™-levyjä myyneinä julkaisuina. Game of Thrones keräsi kaikista tv-sarjoista eniten Emmy-ehdokkuuksia vuonna 2013.

Lohikäärmelasiset tikarit tulevat näytteille ”hätätilalaatikoissa” Osloon ja Tukholmaan 14. helmikuuta.

Julkaisupäivä: Game of Thronesin kolmas kausi, 17. helmikuuta Blu-raylla™ ja DVD:llä.
Lisätietoa ja julkaisulaatuisia kuvia löydät osoitteesta: http://wb2b.com

Lisätiedot ja tiedustelut: Sofia Sundberg, WBSweden.reception@warnerbros.com

Warner Home Video Warner Home Video on 90 maassa toimiva yritys ja osa Warner Bros. Entertainment Companya. Yhtiö on maailmanlaajuisesti johtava DVD- ja Blu-ray -jakelija. Warner Home Videosin valikoimaan kuuluu laatuviihdettä Warner Bros. Picturesilta, Turner Entertainmentilta, Castle Rock Entertainmentilta, HBO Home Videolta ja New Line Home Entertainmentilta.