Haetaan: Henkilöä koekaniiniksi kovaan kokeeseen

Tänä talvena Philips tutkii kaikki kuviteltavat – ja kuvittelemattomat – tavat herätä. Useimmilla meistä sängystä nouseminen tuottaa pimeimpinä aikoina hankaluuksia. On siis perusteltua selvittää, mikä on paras tapa herätä. Tämän vuoksi testihenkilö saa 30 päivän aikana kokeilla 30 eri tapaa tulla herätetyksi.

– Tiedämme, että valtaosa pohjoismaalaisista tuntee itsensä herätessään väsyneeksi, sanoo Carina Franzén, Philipsin Wake-up Light –sarastusvalon markkinointivastaava. Muutamalla hurjalla metodilla ja roppakaupalla huumoria haluamme kokeilla, onko olemassa herätystapaa valoherätyksen kilpailijaksi. Testaamme 30 eri metodia 30 päivän ajan, ja aloitamme 14. marraskuuta.

Philipsin Wake Up Experiment testaa ja vertaa yllättävimmät, riemastuttavimmat, hirvittävimmät ja miellyttävimmät tavat herätä. Testit käy läpi ihmiskoekaniini - kaikki tämä, jotta löytyisi ylivoimaisin tapa nousta aamuisin ylös sängystä myös pimeinä syksy- ja talviaikoina.

– Kampanjan ensimmäisessä, 8. lokakuuta alkavassa osiossa etsitään se henkilö, joka haluaa mukaan kokeeseen, sanoo Carina Franzén. Etsimme siis todellista unikekoa, henkilöä, jolla on todistetusti hankalaa nousta ylös sängystä.

– Ihmiskoekaniinimme saa kokeilla monia kiinnostavia herätystapoja, niin ihania kuin vähemmän ihania. Hakemamme henkilön tulee nauttia haasteesta, eikä hän saa pelätä keskipisteenä olemista ja näkymistä, sillä kaikki kuvataan.

Kokeen yhteydessä Philips lanseeraa uuden, parannellun version herätyskellona toimivasta sarastusvalosta, Wake-up Lightista, jonka päivitetty muotoilu ja uudet toiminnot tekevät heräämisestä vielä miellyttävämpää ja luonnollisempaa.

Kokeen ihmiskoekaniinin haku alkaa 8. lokakuuta. Tehtävään hakevien tulee suorittaa persoonallisuustesti, joka sisältää unitottumuksiin ja aamumielialaan liittyviä kysymyksiä. Tämän jälkeen he kirjoittavat henkilökohtaisen hakemuksen.

Seuraa inhimillisen koekaniinin etsintää osoitteessa
www.wakeupexperiment.com

Lisää tietoa Wake Up Experimentistä antaa Max Hellström, lehdistövastaava, Philips Consumer Lifestyle,

puh: +46 708 32 21 05, sähköposti: max.hellstrom@philips.com

Seuraathan meitä myös MyNewsdesk-lehdistöhuoneessa.

Royal Philips Electronics

Royal Philips Electronics (Alankomaat) (NYSE: PHG, AEX: PHI) on kansainvälinen terveydenhuolto- ja hyvinvointiratkaisujen tarjoaja, joka keskittyy parantamaan ihmisten jokapäiväistä hyvinvointia ajankohtaisten innovaatioiden avulla. Maailman johtavana terveydenhuolto-, valaistus- ja lifestyle-ratkaisujen tarjoajana Philips yhdistää tuotteissaan teknologian ja muotoilun asiakaslähtöisesti sekä toimii tavaramerkkilupauksensa ”sense and simplicity” mukaisesti. Pääkonttori sijaitsee Alankomaissa, ja Philipsillä on 122 000 työntekijää yhteensä yli 100 maassa. Vuonna 2011 yritys saavutti 22,6 miljardin euron liikevaihdon ja se on markkinajohtaja niin lääketieteellisen sydän, akuutti- ja kotihoitolaitteiston kuin energiatehokkaiden valaistusratkaisujen ja lifestyle- ja hyvinvointituotteidenkin alalla. Tämän lisäksi Philips on vahvassa johtavassa asemassa taulutelevisioiden, miesten parranajo- ja karvanpoistotuotteiden, kannettavien ääni- ja videotuotteiden sekä hammashoitotuotteiden tarjoajana.

Uutisia: www.philips.fi/uutiset