Hohtava cooleri tuo tunnelmaa loppukesän terassi-iltoihin

Mikä onkaan ihanampaa kuin istua terassilla siemailemassa viiniä lämpimänä kesäiltana? Täydellisen tunnelman kruunaa Philipsin uusi hohtava LumiWare-cooleri, joka pitää viinin kylmänä ja toimii samalla valonlähteenä.

Illanistujaisista puutarhassa tai terassilla saa nyt entistä tunnelmallisemman; Philipsin uusi LumiWare-cooleri jäähdyttää viinin ja tuo samalla valoa pöytään. Valon kirkkautta ja väriä pystyy säätämään riippuen siitä, onko kyseessä romanttiset illanistujaiset vai räväkät juhlat.

Coolerin valo on kätevä vaihtoehto kesätuulessa helposti sammuville kynttilöille. Lisäksi coolerin voi helposti pestä vedellä, eikä haittaa vaikka se vahingossa jäisi ulos sateeseen. Philipsin ledivaloilla toimiva viininjäähdytin on langaton ja sen akku kestää jopa 12 tuntia.

Philips LumiWare -sarjan muita tuotteita:

- LumiWare-maljakko ei ainoastaan valaise kukkia, vaan valaisee myös maljakkoa sisältäpäin tehostaen kukkien varsia. Lähivuosina yhä useampi floristi on alkanut kiinnittää huomiota myös veden alla oleviin kukan osiin – nyt voit tehdä saman itse ja korostaa kukkien varsia väreillä ja muodoilla leikkien.

- Philips LumiWare-tarjoilulautanen hohtavalla reunalla varmistaa ruoan tai hedelmien täydellisen esillepanon.

- Värikkäät ja hohtavat Philips LumiWare-lasinaluset tekevät kesäjuhlista entistä juhlavammat. Lasinalunen valaisee drinkin ja väriä pystyy vaihtamaan mielensä mukaan

Philips LumiWare sarjan tuotteita saa valtuutetuilta jälleenmyyjiltä.

Philips LumiWare -cooleri, suositushinta: noin 158,00 euroa
Philips LumiWare -maljakko, suositushinta: noin 146,00 euroa
Philips LumiWare -vati, suositushinta: noin 134,00 euroa
Philips LumiWare -lasinalunen, suositushinta: noin 78,00 euroa