• AC-Sanafor/

HONEYWELLIN JOKAVUOTINEN KONFERENSSI PALKITSI EUROOPAN, LÄHI-IDÄN JA AFRIKAN MENESTYNEIMMÄT KUMPPANIT

• Kumppanikonferenssissa oli paljon osallistujia toisena vuonna peräkkäin.
  • Epäsuorat myyntikanavat kasvattavat mittalaitteiden ja modulaaristen järjestelmien myyntiä.

NIZZA, Ranska, 26.11.2013 – Honeywell (NYSE:HON) juhli tärkeimpien jakelijoidensa menestystä jokavuotisessa EMEA-alueen (Euroopan, Lähi-idän ja Afrikan) Channel Partner -konferenssissa. Konferenssiin liittyi Nizzassa järjestetty Honeywellin vuoden 2013 käyttäjäryhmäsymposiumi, jossa palkittiin Honeywellin ratkaisuja EMEA-alueella toimittavia ja integroiva yrityksiä asiakaspalvelusta, innovaatioista ja menestyksellisestä toiminnasta.

– Olemme rakentaneet kumppaniverkon EMEA-alueella ja näemme nyt, mitä etua kiinteästä jakelukanavasta on, sanoo Don Maness, joka vastaa kenttätuotteista Honeywellin teollisuusautomaatioryhmässä. – Laaja kumppaniverkkomme voi nyt yhdessä omien myyjiemme kanssa toimittaa Honeywellin tuotteita, palveluja, asiantuntemusta, tukea ja koulutusta sellaisillekin asiakkaille, joita emme tavoittaneet aiemmin.

Tärkein palkinto, Field Products 2013 Channel Partner of the Year Award, annettiin Iberfluid Instruments, S.A. -nimiselle yritykselle, joka sijaitsee L'Hospitalet del Llobregatissa (Barcelona), Espanjassa. Iberfluid myy useita Honeywellin tuotelinjoja, kuten SmartLine-painelähettimiä ja modulaarisia järjestelmiä. Se on laajentanut Honeywell-liiketoimintaansa yli 40 prosenttia edellisestä vuodesta keskittymällä erinomaiseen asiakaspalveluun.

Esimerkkinä asiakaspalvelusta on Iberfluidin asiakas, joka halusi parantaa laitoksensa turvallisuutta ja pyysi Iberfluidilta mukautettua ohjelmaa sitä varten. Iberfluidin ratkaisu hyödynsi Honeywell Analyticsin kaasujen havaitsemisteknologiaa ja HC900-prosessi- ja turvajärjestelmää, joka tarkkailee haitallisia kaasuja ja pitää asiakkaan työntekijät turvassa SIL2-luokituksen mukaisesti. Iberfluidilla on neljä konttoria, joiden sijainti on valittu Espanjassa ja Portugalissa olevia asiakkaita silmällä pitäen. Yrityksellä on myös hyvin koulutettu myynti- ja palveluhenkilökunta, ja se hyödyntää Honeywellin paikallista varastoa.

Palkintoja annettiin myös muiden alueiden kumppaneille. Palkinnot ja niiden saajat:

• Field Products Systems Integrator of the Year: MSJ Engineering, Yhdistyneet arabiemiirikunnat; perusteena menestyminen uusien Honeywell-asiakkaiden saamisessa hyvässä yhteistyössä Honeywellin kiinteistöratkaisuja tarjoavan yksikön kanssa.
  • East Europe Channel Partner of the Year: Oksan A.S., Turkki; perusteena alkuperäisen myyntitavoitteen ylittäminen 25 prosentilla.
  • West Europe Channel Partner of the Year: Iberfluid Instruments, S.A.
  • Middle East Channel Partner of the Year: Purshottam Kanji Trading Company L.L.C., Oman; perusteena 130 prosentin myynnin kasvu verrattuna edellisen vuoden tavoitteeseen.

Lisätietoja uusista teknologioista ja palveluista, joita esiteltiin Honeywellin käyttäjäryhmän symposiumissa: www.honeywellprocess.com

Honeywell (www.honeywell.com) on asiakkaitaan maailmanlaajuisesti palveleva teknologiaan ja tuotantoon keskittyvä Fortune 100 ‑monialayritys, jonka toimialoja ovat ilmailualan tuotteet ja palvelut, kodeissa, rakennuksissa ja teollisuudessa käytetyt hallintatekniikat, turboahtimet sekä suorituskykyyn liittyvät materiaalit. Honeywellin pääkonttori sijaitsee New Jerseyn osavaltiossa, Morrisin kaupungissa, ja yrityksen osakkeilla käydään kauppaa New Yorkin, Lontoon ja Chicagon arvopaperipörsseissä. Muita uutisia ja tietoja Honeywellista on osoitteessa www.honeywellnow.com. Honeywellin teollisuusautomaatio (HPS, Honeywell Process Solutions) on osa Honeywellin globaalia Automaatio- ja ohjausratkaisut -liiketoimintaa (ACS, Automation and Control Solutions), jonka tuotteet, järjestelmäratkaisut ja palvelut tehostavat tuottavuutta ja luovat turvallisuutta ja mukavuutta arkipäivän elämään niin kotona, työpaikalla, liikenteessä kuin vapaa-aikanakin. Lisätietoja Honeywellin teollisuusautomaatiosta voit lukea verkkosivultamme www.honeywellprocess.com.

Tässä tiedotteessa esitetyt lausunnot ovat tulevaisuuteen suuntautuneita Yhdysvaltojen liittovaltion vuoden 1934 arvopaperimarkkinalain (Securities Exchange Act) kohdassa 21E tarkoittamassa merkityksessä. Tulevaisuuteen suuntautuneiksi lausunnoiksi katsotaan kaikki sellaiset toimenpiteitä, tapahtumia tai kehitystuloksia koskevat lausunnot historiallisia tosiasioita lukuun ottamatta, jotka meidän tai johtomme mielestä aiotaan toteuttaa tai joiden odotetaan, suunnitellaan, uskotaan tai ennakoidaan tapahtuvan tulevaisuudessa. Lausunnot perustuvat johtomme oletuksiin ja arvioihin, joiden he kokemuksensa sekä historiallisten trendien, nykyisten taloudellisten ja alakohtaisten olosuhteiden, odotetun tulevan kehityksen ja muiden tekijöiden perusteella uskovat olevan oikeita. Tällaisissa tulevaisuuteen suuntautuneissa lausunnoissa piilee myös tiettyjä riskejä ja epävarmuustekijöitä, jotka liittyvät muun muassa toimintojamme, markkinoitamme, tuotteitamme, palveluitamme ja hintojamme koskeviin taloudellisiin ja teknologisiin seikkoihin, kilpailukykyyn ja hallinnollisiin päätöksiin. Tällaiset tulevaisuuteen suuntautuneet lausunnot eivät takaa tulevia tuloksia, ja todellinen tuotto, kehitystulokset ja liiketoiminnalliset päätökset voivat poiketa tulevaisuuteen suuntautuneissa lausunnoissa esitetyistä. Tunnistamme pääriskit ja toimintaamme vaikuttavat epävarmuustekijät Form 10-K:n sekä muiden kirjausten osalta, jotka olemme toimittaneet Yhdysvaltain arvopaperimarkkinoita valvovalle elimelle SEC:lle.

#         #         #