HONEYWELLIN UUDET PALVELUT JA TEKNIIKAT MUOKKAAVAT TYÖNTEKIJÖIDEN TOIMINTAYMPÄRISTÖÄ

Laajennettu ohjelmistovalikoima tarjoaa työkalut turvallisempaan ja tehokkaampaan toimintaan

HOUSTON, 3.7.2013 – Honeywell (NYSE: HON) julkisti kesäkuussa Yhdysvalloissa pidetyssä Pohjois- ja Etelä-Amerikan 2013 käyttäjäryhmäsymposiumissa useita uusia palveluja ja tekniikoita, joiden avulla järjestelmien käytettävyysaikaa ja käyttövarmuutta voidaan ylläpitää uudella tavalla ja turvallisemmin.

Assurance 360 -palveluohjelma tarjoaa joustavia vaihtoehtoja Honeywellin automaatiojärjestelmien jatkuvan suorituskyvyn takaamiseksi. Ohjelma poikkeaa perinteisistä palvelusopimuksista, sillä se sisältää kattavan tuen tuotantolaitoksen elinkaaren kaikissa vaiheissa sekä asiantuntijaresurssit, joiden avulla taataan suorituskyvyn pysyminen tietyllä tasolla.

Honeywellin laajennettu Operations Excellence -ratkaisuvalikoima sisältää mm. uudet sovellukset hälytysten hallintaan ja suorituskyvyn valvontaan. Honeywell on myös laajentanut Benefits Guardianship ‑palveluohjelmaansa useilla teknisillä palveluilla.

”Yhteinen nimittäjä näille palveluille ja ratkaisulle on se, että ne auttavat muokkaamaan tulevaisuuden työvoiman toimenkuvaa tuotantolaitoksilla”, kertoo Darius Adamczyk, pääjohtaja, Honeywellin Teollisuusratkaisut. ”Valmistajien pitää jatkuvasti tehostaa toimintaa, reagoida alati muuttuviin liiketoiminnan olosuhteisiin ja vähentää kokonaiskustannuksia. Assurance 360 - ja Benefits Guardianship -palvelut vastaavat näihin haasteisiin laajentamalla tuotantolaitoksen omaa henkilökuntaa Honeywellin teknologia-asiantuntijoilla. Operations Excellence -sovellukset taas tarjoavat käyttäjille ja insinööreille parempia työkaluja, jotta he voivat tehdä työnsä parhaalla mahdollisella tavalla.”

• Assurance 360 Services on monivuotinen, eri teollisuudenalojen valmistajia tukeva palveluohjelma. Sen ansiosta tuotantolaitoksen henkilökunta voi keskittyä operatiiviseen toimintaan, kun taas Honeywellin asiantuntijat vastaavat järjestelmän suorituskyvyn ylläpidosta, tuesta ja optimoinnista. Ohjelma sisältää etävalvonnan, muutosten hallinnan, riskien hajauttamisen, tekniset päivitykset ja asennustuen sekä suorituskyvyn tunnusluvut ja raportoinnin. Assurance 360 tarjoaa kaksi palvelutasoa: Performassa Honeywellin tukihenkilöstö toimii neuvoa-antavassa roolissa kaikilla ohjelman kattamilla alueilla. Optimassa Honeywellin henkilöstö sekä neuvoo että myös suorittaa tehtäviä kuten muutosten hallintaa, tunnuslukujen seurantaa ja kehittämistä sekä teknisten päivitysten ja asennusten aikataulutusta ja täytäntöönpanoa. Honeywell kehitti Assurance 360 Services -palveluohjelman vastaukseksi asiakaspalautteelle, joka koski yhä kasvavaa määrää säännöksiä sekä avoimien järjestelmien monimutkaisuutta. Uudet ohjelmat muuttavat tapaa, jolla yrityksen voimavaroja hallinnoidaan.
  • Operations Excellence on yrityksen operatiivista toimintakykyä edistävä Honeywellin laajennettu ratkaisuvalikoima, joka sisältää kolme uutta sovellusta. Intuition® Operations Monitoring, joka on rakennettu Honeywellin Intuition-alustalle, auttaa käyttäjiä pitämään prosessin optimaalisella toiminta-alueella. Uusi Control Performance Monitoring -sovellus auttaa käyttäjiä valvomaan, tunnistamaan, määrittelemään ja korjaamaan prosessinohjaukseen liittyviä ongelmia tuotantolaitoksen kaikilla tasoilla. Uusin Alarm Management -sovellus auttaa käyttäjiä parantamaan prosessinohjausta turvallisuutta vaarantamatta.
  • Benefits Guardianship Program Plus (BGP Plus) on aiempaa laajempi Benefits Guardianship -ohjelma, joka on normaalin tuotetuen ylittävä asiantuntijapalvelu. Se sisältää kokeneiden ja pätevien asiantuntijoiden puhelintuen, jolloin suorituskykyongelmat saadaan ratkaistua nopeasti, sekä uusimmat ohjelmistoversiot toimintojen kehittämiseksi ja investointien turvaamiseksi. Uusi BGP Plus -palvelu tarjoaa reaktiivisia ja proaktiivisia palveluja, jotka lisäävät sovelluksen käytettävyysaikaa, auttavat havaitsemaan suorituskyvyn alenemisen hyvissä ajoin sekä antavat suosituksia suorituskyvyn ylläpitämiseksi.

Lisätietoja ja kuvia Honeywellin Pohjois- ja Etelä-Amerikan käyttäjäryhmäsymposiumissa esitellyistä tekniikoista ja palveluista: www.honeywellprocess.com tai www.hugnewsroom.com.

Honeywell (www.honeywell.com) on asiakkaitaan maailmanlaajuisesti palveleva teknologiaan ja tuotantoon keskittyvä Fortune 100 -monialayritys, jonka toimialoja ovat ilmailualan tuotteet ja palvelut, kiinteistöjen, kotitalouksien ja teollisuuden hallintatekniikat, turboahtimet sekä suorituskykyyn liittyvät materiaalit. Honeywellin pääkonttori sijaitsee New Jerseyn osavaltiossa Morrisin kaupungissa, ja yrityksen osakkeilla käydään kauppaa New Yorkin, Lontoon ja Chicagon arvopaperipörsseissä. Muita uutisia ja tietoja Honeywellista on osoitteessa www.honeywellnow.com. Honeywellin teollisuusautomaatio (HPS, Honeywell Process Solutions) on osa Honeywellin globaalia Automaatio- ja ohjausratkaisut -liiketoimintaa (ACS, Automation and Control Solutions). Se on maailmanlaajuinen markkinajohtaja, jonka tuotteet ja palveluratkaisut parantavat tehokkuutta ja kannattavuutta, tukevat säännösten noudattamista ja luovat turvallisuutta ja viihtyisyyttä kodeissa, kiinteistöissä sekä teollisuudessa. Lisätietoja Honeywellin teollisuusautomaatiosta voit lukea verkkosivultamme www.honeywellprocess.com.

Joitain tässä tiedotteessa esitettyjä lausuntoja voidaan pitää ”tulevaisuuteen suuntautuneina lausuntoina” Yhdysvaltojen liittovaltion vuoden 1934 arvopaperimarkkinalain (Securities Exchange Act) kohdan 21E tarkoittamassa merkityksessä. Tulevaisuuteen suuntautuneita lausuntoja ovat kaikki sellaiset toimenpiteitä, tapahtumia tai kehitystuloksia koskevat lausunnot historiallisia tosiasioita lukuun ottamatta, jotka meidän tai johtomme mielestä aiotaan toteuttaa tai joiden odotetaan, suunnitellaan, uskotaan tai ennakoidaan tapahtuvan tulevaisuudessa. Lausunnot perustuvat johtomme oletuksiin ja arvioihin, joiden he kokemuksensa sekä historiallisten trendien, nykyisten taloudellisten ja alakohtaisten olosuhteiden, odotetun tulevan kehityksen ja muiden tekijöiden perusteella uskovat olevan oikeita. Tässä tiedotteessa oleviin tulevaisuuteen suuntautuneisiin lausuntoihin liittyy myös olennaisia riskejä ja epävarmuustekijöitä, mukaan lukien (mutta ei rajoittuen) taloudelliset, kilpailulliset, valtionhallinnolliset ja teknologiset tekijät, jotka vaikuttavat toimintaamme, markkinoihin, tuotteisiin, palveluihin ja hintoihin. Tällaiset tulevaisuuteen suuntautuneet lausunnot eivät ole takeita tulevasta tuloksesta, ja todellinen tulos, tapahtumat ja liiketoimintaa koskevat päätökset voivat poiketa näistä tulevaisuuteen suuntautuvista lausunnoista. Tunnistamme pääriskit ja toimintaamme vaikuttavat epävarmuustekijät Form 10-K -raportissa sekä muissa dokumenteissa, jotka olemme toimittaneet Yhdysvaltain arvopaperimarkkinoita valvovalle elimelle SEC:lle.

#         #         #