Hotels.com avaa kiinankielisen sivuston

Maailman johtava hotellivaraussivusto Hotels.com on avannut uuden kiinankielisen sivuston. Osoitteissa www.hotels.com ja www.hotels.cn toimiva sivusto tarjoaa hinnat paikallisella valuutalla sekä paikalliset maksutapavaihtoehdot.

Uusi kiinankielinen sivusto on osa Hotels.comin laajentumista Tyynenmeren alueella Aasiassa. Vuonna 2008 avattiin paikallissivustot Japaniin, Koreaan, Hong Kongiin ja Taiwaniin. Uutta kiinankielistä sivustoa tukee myös kiinankielinen asiakaspalvelupuhelin. Uusi sivusto tarjoaa kiinalaisille asiakkaille yli 6000 paikallista hotellia lähes 400 kiinalaisessa kaupungissa sekä 100 000 majoitusvaihtoehtoa ympäri maailman. - Tyynenmeren alue Aasiassa on kasvava markkina-alue verkkopohjaisille matkailupalveluille. Tiedämme paikallisesti kohdennettujen sivustojen olevan avain markkinoiden täyden potentiaalin hyödyntämiseen. Kiinalaiset matkailijat voivat nyt etsiä majoitusvaihtoehtoa laajasta hotellitarjonnasta ympäri maailman ja tarkastella uusimpia tarjouksia, sanoo Nigel Pocklington, Hotels.comin globaalin markkinoinnin varapääjohtaja. Sivustolle tullaan vähitellen lisäämään paikallisesti kohdennettua tietoa hotelleista. Käyttäjät voivat jatkossa myös kirjoittaa ja lukea paikallisella kielellä esitettyjä käyttäjäarvioita. Expedia-ryhmään kuuluvalla Hotels.comilla on tällä hetkellä 53 sivustoa ympäri maailman. Näistä 32 sivustoa toimii Euroopan, Lähi-Idän ja Aasian alueella 25 eri kielellä.