Hotels.com avaa uudet sivustot Indonesiassa ja Vietnamissa

Maailman johtava majoitusvaraussivusto Hotels.com laajenee entisestään, kun uudet kansalliset varaussivustot avataan Vietnamissa ja Indonesiassa.

Uusien sivustojen avaamisen myötä kansallisten Hotels.comin kansallisten sivustojen kokonaismäärä Aasian ja Tyynenmeren alueella nousee viiteentoista. Maailmanlaajuisesti Hotels.com-sivustojen kansallisia versioita on nyt 77. Maakohtaisten sivustojen ansiosta asiakkaat saavat räätälöityä palvelua omalla kielellään. Esimerkiksi päivittäiset tarjoukset ja laajemmat alennuskampanjat on suunniteltu erikseen kunkin kansallisen sivuston käyttäjien tarpeisiin. Hotels.comin valikoimiin kuuluu yli 135 000 majoitusvaihtoehtoa.

– Uusien sivustojen avaaminen on hyvä esimerkki sitoutumisestamme asiakaslähtöisyyteen. Kansallisten Hotels.com-sivustojen myötä asiakas kokee saavansa tärkeää ja tarkoituksenmukaista tietoa omalla kielellään. Indonesia ja Vietnam ovat tärkeitä kasvavia markkina-alueita. Uskomme, että laaja hotellitarjontamme houkuttaa sekä liike- että vapaa-ajanmatkustajia näillä alueilla, sanoo Hotels.comin pääjohtaja David Roche.

Verkossa toimivien majoitusvaraussivustojen markkinajohtajuuden ja maailmanlaajuisen kattavuutensa ansiosta Hotels.com pystyy tarjoamaan asiakkailleen kilpailukykyiset hinnat sekä loistavat tarjoukset. Vahvan kansainvälisen ja kansallisen tietosisällön lisäksi Hotels.comin asiakkaat hyötyvät yli kahdesta miljoonasta sivuston kohteita käsittelevästä asiakasarviosta sekä parhaista huonehinnoista. Asiakkaat voivat tehdä varauksensa internetissä, Hotels.comin uusilla älypuhelinsovelluksilla tai soittamalla asiakaspalveluun. Älypuhelinsovellukset ovat saatavilla suomeksi iPhoneen ja Android-puhelimille.

Lisätiedot, kuvapyynnöt tai Hotels.comin edustajien haastattelupyynnöt Hotels.com-lehdistöpalvelusta: lehdisto(at)hotels.com tai soita viestintätoimisto AC-Sanafor 040 706 8021 tai 040 840 6368.

Hotels.com:

Lizann Peppard

v-lpeppard@hotels.com

Hotels.com

Hotels.com on osa kaikilla merkittävillä markkinoilla toimivaa Expedia-ryhmää ja sen valikoimiin kuuluu yli 135 000 laadukasta hotellia, huoneistoa ja B&B-majapaikkaa ympäri maailmaa. Jos asiakas löytää muualta halvemman hinnan etukäteen maksamalleen hotellihuoneelle, tarjoaa Hotels.com kyseisen hotellihuoneen asiakkaalle samaan hintaan. Hotels.com neuvottelee käyttäjille parhaat hinnat sekä tarjoaa käyttäjilleen jo 2 miljoonaa asiakasarviota esittelemistään kohteista. Hotels.com valittiin German Institute of Service Quality -instituutin äänestyksessä tammikuussa 2011 parhaaksi kategorioissa “palvelu” ja “asiakasystävällinen internetsivusto”. Tällä hetkellä Hotels.com-sivustoja on maailmanlaajuisesti yli 75, mukaan lukien 31 sivustoa 24 eri kielellä EMEA-alueella. Matkailijat voivat tehdä varauksen internetissä tai soittamalla monikieliseen asiakaspalvelunumeroon +358 10 808 097.