Hotels.com tarjoaa jo yli 100 000 majoitusvaihtoehtoa

Hotels.com jatkaa kasvuaan: maailman johtava hotellien varaussivusto ylitti tarjoamiensa majoitusvaihtoehtojen määrässä 100 000 rajapyykin. Kaupunkikohteista tunnettu Hotels.com laajentaa valikoimaansa erityisesti pienillä perheomisteisilla hotelleilla Euroopan lomakohteissa kuten Ranskassa ja Italiassa.

– Aiomme jatkaa kasvua tämänhetkisestä haastavasta toimintaympäristöstä huolimatta. Jatkamme laajentumista markkinoilla, joilla jo toimimme tarjoten yhä kattavamman valikoiman hotelleja niin kaupunkikohteista, kesä- ja talvilomakohteista kuin yritysmatkakohteistakin. Haluamme samalla myös laajentua uusille markkinoille ja tarjota mahdollisimman monipuolisia majoitusvaihtoehtoja, sanoo Hotels.comin toimitusjohtaja Nigel Pocklington.

Tarjontaa on kasvatettu huomattavasti myös monilla kasvavilla markkinoilla kuten Lähi-idän kohteissa, Etelä-Aasiassa, Kiinassa, Intiassa, Etelä-Amerikassa ja eteläisessä Afrikassa. Eurooppalaiset matkailijat voivat nyt valita yhä laajemmasta majoitusvalikoimasta näissä suosiotaan kasvattavissa kohteissa. Valikoiman kasvu on tapahtunut samaan aikaan kun Hotels.com on avannut paikalliset varaussivustot muun muassa Lähi-idän ja Intian markkinoille. Hotels.com kertoi arabiankielisen, erityisesti Lähi-idän markkinoille suunnatun sivuston avaamisesta aiemmin tänään.

– Hotelleilla eri puolilla maailmaa on vaikeuksia pitää käyttöastetta yllä. Hotels.com on erinomainen tapa tavoittaa miljoonia matkailijoita ympäri maailmaa. Tämä on meille hyvä hetki kasvaa ja rekrytoida valikoimiimme yhä enemmän majoituspalveluiden tarjoajia, Pocklington toteaa.

Samaan aikaan kun Hotels.com on kasvattanut asiakkaille tarjottavien hotellien määrää, on sivustolle lisätty myös uusia työkaluja, joiden tehtävänä on auttaa asiakasta löytämään itselleen sopivan hotellin. Työkaluihin kuuluvat muun muassa TripAdvisor-sivuston käyttäjien hotelliarviot ja valokuvat sekä entistä yksityiskohtaisemmat hotellikuvaukset, jotka sisältävät myös vinkkejä lähialueen nähtävyyksistä ja ajanviettomahdollisuuksista.