Hotels.com vahvistaa palkittua mobiilisovellusten sarjaansa

Hotels.com, maailman johtava hotellien verkkovarauspalvelu uudisti palkitut iOS7 iPhone- ja iPad-sovelluksensa. Uusi käyttöliittymä tekee hotellin varaamisesta mobiililaitteella entistäkin nopeampaa ja helpompaa.

Uusi sovellus rakentuu helppokäyttöisen kartan ympärille. Sen avulla käyttäjä löytää hotellin haluamaltaan sijainnilta lähes välittömästi ja viime hetken tarjousten löytäminen on jopa aiempaa helpompaa. Myös varausprosessi on entistäkin sujuvampi, koska sovellus muistaa asiakkaan tiedot ja tallentaa maksutiedot turvallisesti.

"Olemme Hotels.comissa sitoutuneet tarjoamaan parhaan mahdollisen asiakaskokemuksen kaikessa, mitä teemme. Yhä kasvava osuus varauksistamme tehdään mobiilisovelluksissamme ja on siten erittäin tärkeää, että hotellin löytäminen ja varaaminen puhelimella, tabletilla tai Kindle-päätelaitteella on helppoa ja hauskaa”, sanoo Adam Jay, Hotels.com-brändin maailmanlaajuisesta kehittämisestä vastaava tuotejohtaja.

”Uudessa iOS7-sovelluksessa on kaunis ja erittäin intuitiivinen käyttöliittymä, mikä helpottaa täydellisen hotellin löytämistä entisestään. Asiakkaat löytävät kaiken tarvitsemansa tiedon nopeasti ja miljoonat asiakasarvostelut tarjoavat käyttökelpoisia neuvoja ja inspiraatiota sovelluksen käyttäjille.”

Hotels.comin uudessa iOS7-mobiilisovelluksessa asiakkailla on mahdollisuus maksaa varauksensa joko välittömästi tai vasta hotellille saapuessaan, matkabudjettinsa ja mieltymystensä mukaisesti. Lisäksi asiakkaat voivat tarkastella nykyisiä, aiempia ja tulevia varauksiaan myös offline-tilassa.

Myös Hotels.comin palkittuun Welcome Rewards -kanta-asiakasohjelmaan liittyvää käyttäjäkokemusta on parannettu. Sen jälkeen kun Welcome Rewards -ohjelma lanseerattiin vuonna 2008, ohjelmaan on liittynyt yli 10 miljoonaa jäsentä, joita on tähän mennessä palkittu yli miljoonalla ilmaisella yöpymisellä.

Hotels.comin sovellukset tarjoavat pääsyn yli 260 000 hotelliin yli 25 000 kohteessa, yli 20 000 viime hetken tarjousta, yli 10 miljoonaa asiakasarvostelua sekä tarjouksia hotellihuoneista lähellä asiakkaan sen hetkistä sijaintia. Uusi mobiilisovellus on ladattavissa iOS7-käyttöjärjestelmälle.

Lisätiedot, kuvapyynnöt tai Hotels.comin edustajien haastattelupyynnöt Hotels.com-lehdistöpalvelusta: lehdisto (at) hotels.com tai soita viestintätoimisto AC-Sanafor 050 372 0661.

Hotels.com:

Yvonne Bonanati
Senior PR Manager
Hotels.com
ybonanati at expedia.com

Hotels.com

Hotels.com on majoitusalan johtava verkkovarauspalvelu, jonka valikoimiin kuuluu yli 240 000 laadukasta hotellia ja B&B-majapaikkaa kansainvälisistä hotelliketjuista aina pieniin paikallismajoituksiin asti. Näistä kaikista löytyy täydelliseen yöpymiskokemukseen tarvittavat tiedot. Jos asiakas löytää muualta halvemman hinnan etukäteen maksamalleen hotellihuoneelle, tarjoaa Hotels.com kyseisen hotellihuoneen asiakkaalle samaan hintaan. Hotels.com hyödyntää yhtä alan suurinta hotelliyhteistyöverkostoa ja neuvottelee käyttäjille parhaat hinnat sekä tarjoaa säännöllisesti erilaisia alennuksia ja tarjouskampanjoita. Lisäksi Hotels.com tarjoaa käyttäjilleen 7 miljoonaa asiakasarviota esittelemistään kohteista ihmisiltä, jotka todella ovat yöpyneet hotelleissa. Näin asiakkaat tietävät majoitusta varatessaan mahdollisimman paljon kohteesta.

Matkailijat voivat tehdä varauksen internetissä tai soittamalla monikieliseen asiakaspalvelunumeroon +358 10 808 097. Hotels.comin sovelluksia älypuhelimille ja tableteille voi ladata osoitteesta http://fi.hotels.com/tarjoukset/mobile_fi/. Sovellusten kautta asiakkaat voivat etsiä ja tehdä varauksia missä vain ja päästä hyödyntämään yli 20 000 viime hetken tarjousta. Sovellukset ovat saatavilla yli 30 kielellä, mukaan lukien suomeksi. Sovellusten avulla käyttäjät voivat myös suodattaa ja lajitella hotelleja, lukea asiakasarvioita sekä löytää viime hetken tarjouksia läheltä omaa sijaintiaan.

Hotels.com on hiljattain lanseerannut Welcome Rewards™ -kanta-asiakasohjelmansa maailmanlaajuisesti. Welcome Rewardsissa™ asiakas saa yhden palkintoyön jokaista kymmentä Hotels.comin kautta varattua yötä kohden. Maksettavaksi jäävät vain verot ja mahdolliset lisämaksut. Hotels.comin sivuilta löytyvät ehdot ja säännöt ovat voimassa.

Viimeisen kahdeksan vuoden ajan Hotels.com on julkaissut kahdesti vuodessa palkitun kansainvälisen katsauksen hotellihuoneiden hinnoista, Hotel Price Indexin. Hotel Price Indexistä on tällä hetkellä olemassa 31 eri maiden versiota, lisätietoja: http://press.hotels.com/en-gb/hotel-price-index/. Seuraa Hotels.comia myös Facebookissa, Twitterissä ja YouTubessa.