Hotels.comilta sovellukset iPhonelle ja Androidille

Maailman johtava verkossa toimiva hotellivarauspalvelu Hotels.com on julkaissut uudet älypuhelinsovellukset iPhonelle ja Androidille. Uusien sovellusten avulla käyttäjät voivat tehdä hakuja ja varauksia yli 20 000 viime hetken tarjoukseen. Hotels.comin valikoimaan kuuluu 130 000 hotellia ympäri maailman.

Sovellukset ovat saatavilla yli 30 kielellä, mukaan lukien suomi. Käyttäjät voivat selata ja hakea hotelleja, lukea yli kahden miljoonan käyttäjän jättämiä asiakasarvioita sekä saada tietoa viime hetken tarjouksista lähellä omaa sijaintiaan.

Hotellivarauksen teko onnistuu kirjautumattakin, mutta sovelluksen kautta voi myös luoda oman tilin Hotels.com-palveluun. Sähköpostin ja salasanan voi halutessaan tallentaa automaattista kirjautumista varten. Vanhoja ja voimassa olevia omia varauksiaan pääsee tarkastelemaan silloinkin, kun datayhteyttä ei ole. Jos asiakas kaipaa henkilökohtaista palvelua, sovelluksesta voi soittaa yhdellä klikkauksella Hotels.comin asiakaspalvelunumeroon.

– Tämä on yksi esimerkki monista palveluista, joita kehitämme mobiilimaailmassa. Haluamme tarjota parhaan mahdollisen hotellivarauspalvelun mobiiliasiakkaillemme. Nyt julkaistut sovellukset tekevät varaamisesta entistäkin helpompaa ja takaavat sen, että käyttäjä löytää itselleen sopivan hotellin helposti ja nopeasti, sanoo Hotels.comin verkkokaupasta vastaava Scott Booker.

Lisätiedot, kuvapyynnöt tai Hotels.comin edustajien haastattelupyynnöt Hotels.com-lehdistöpalvelusta: lehdisto(at)hotels.com tai soita viestintätoimisto AC-Sanafor 040 706 8021 tai 040 840 6368.

Hotels.com:

Kate Hopcraft

Senior PR Manager

khopcraft(at)hotels.com

Hotels.com

Hotels.com on osa kaikilla merkittävillä markkinoilla toimivaa Expedia-ryhmää ja sen valikoimiin kuuluu yli 135 000 laadukasta hotellia, huoneistoa ja B&B-majapaikkaa ympäri maailmaa. Jos asiakas löytää muualta halvemman hinnan etukäteen maksamalleen hotellihuoneelle, tarjoaa Hotels.com kyseisen hotellihuoneen asiakkaalle samaan hintaan. Hotels.com neuvottelee käyttäjille parhaat hinnat sekä tarjoaa käyttäjilleen jo 2 miljoonaa asiakasarviota esittelemistään kohteista. Hotels.com valittiin German Institute of Service Quality -instituutin äänestyksessä tammikuussa 2011 parhaaksi kategorioissa “palvelu” ja “asiakasystävällinen internetsivusto”. Tällä hetkellä Hotels.com-sivustoja on maailmanlaajuisesti yli 75, mukaan lukien 31 sivustoa 24 eri kielellä EMEA-alueella. Matkailijat voivat tehdä varauksen internetissä tai soittamalla monikieliseen asiakaspalvelunumeroon +358 10 808 097.