Hotels.comin kesäale alkoi

Riippumatta siitä haluaako juhlia Euroopan kaupungeissa, rentoutua rantalomalla tai tutustua suuriin ja ihmeellisiin Pohjois-Amerikan kohteisiin, Hotels.comin kesäale tarjoaa jokaiselle jotakin. Entuudestaankin edullisia hintoja on laskettu jopa 40 prosenttia.

Tänä vuonna kesän tarjouksissa on keskitytty erityisesti kolmeen teemaan: Euroopan kaupunkilomiin, rantakohteisiin sekä Pohjois-Amerikan kohteisiin. Hotels.com on sivustollaan valinnut jokaiseen kolmeen teemaan sopivat kymmenen hotellia.
Valikoima tarjoaa todellisen irtioton arjesta, halusi sitten keskittyä aktiiviseen lomailuun tai pelkkään olemiseen.

Hotels.com on listannut muutamia esimerkkejä alennushotelleista lapsiperheille, aktiivisille lomailijoille sekä yöelämän ystäville. Kesäalennukset ovat varattavissa 15.6.2009 asti ja matkustusaikaa on syyskuun loppuun asti.

The Peabody Orlando, Orlando, Florida, USA (neljä ja puoli tähteä)
Hinnat alkaen 102 euroa - säästä 40 %
The Peabody Orlando tarjoaa täydellisen huolettoman lomaelämyksen. Lähellä sijaitsevat SeaWorld ja Disney World takaavat lasten ja vanhempienkin viihtymisen. Vieressä on myös suuri ostoskeskus. Hotelli tarjoaa asiakkailleen loistavat kuntoilu-, uinti- ja terveyspalvelut.
Kannattaa vierailla hotellin ala-aulassa klo 11 tai 17 − hotellin erikoisuuksiin kuuluu tuolloin tapahtuva sorsien marssi pitkin punaista mattoa suihkulähteeseen.
Lisätietoja osoitteessa www.hotels.com tai numerossa 010 808 097.

Corinthia Hotel St. George’s Bay, St. George’s Bay, Malta (viisi tähteä)
Hinnat alkaen 129 euroa - yövy kolme yötä ja säästä 40 %
Corinthia Hotel St. George’s Bay sijaitsee idyllisen kalastajakylän St.George’s Bayn lähellä. Kylpylähotelli tarjoaa kauniit puitteet itsensä hemmotteluun laajalla allasalueella sekä erilaisissa kauneushoidoissa. Kulinaristisia elämyksiä voi hankkia hotellin kahdessa ravintolassa, joista toinen on keskittynyt tarjoilemaan perinteisiä maltalaisia kalaruokia.
Lähellä sijaitsevat pääkaupunki Valletta sekä Maltan toisiksi suurin kaupunki Sliema, joihin molempiin on helppo tehdä päiväretkiä.
Lisätietoja osoitteessa www.hotels.com tai numerossa 010 808 097.

Best Western Atlantico, Madrid, Espanja (neljä tähteä)
Hinnat alkaen 98 euroa - yövy neljä yötä ja säästä 40 %
Best Western Atlantico sijaitsee Madridin sykkivässä keskustassa lähellä päänähtävyyksiä, kuten Reina Sofia- ja Prado-museoita. Ostosmahdollisuudet ja yöelämän tarjonta löytyvät aivan kulman takaa. Illan voi aloittaa esimerkiksi hotellin lounge-baarista, josta aukeaa panoraamanäkymä Madridin ylle. Hotellihuoneet on sisustettu kukin omanlaisekseen ainutlaatuiseksi kokonaisuudeksi. Hotelli tarjoaa ilmaisen lentokenttäkuljetuksen kuusi kertaa päivässä.
Lisätietoja osoitteessa www.hotels.com tai numerossa 010 808 097.

Ali Pasha Hotel El Gouna, El Gouna, Egypti (kolme tähteä)
Hinnat alkaen 44 euroa - yövy seitsemän yötä ja säästä 40 %
Loistava hotelli eksoottiseen itsensä hemmotteluun on Ali Pasha Hotel El Gouna. Suositun lomakohteen Hurghadan lähellä sijaitse hotelli huokuu perinteistä egyptiläistä tunnelmaa. Sen eri rakennukset muodostavat egyptiläiseltä kylältä näyttävän kokonaisuuden. Tekemistä voi etsiä läheiseltä ovat golfradalta, kasinolta sekä beduiinikeitaalta. Hotellissa voi nauttia kauniista allasalueesta, jossa voi rentoutua vaikkapa hieronnassa.
Lisätietoja osoitteessa www.hotels.com tai numerossa 010 808 097.

• Hinnat ovat esimerkkejä kahden hengen huoneesta per yö.
• Hinnat on tarkistettu 4.5.2009, joten muutokset ovat mahdollisia.
• Kesäalennusten piirissä olevat tarjoukset ovat voimassa vaihtelevasti: suurin osa hotelleista on varattavissa alehinnoin 15.6.2009 asti, ja matkustusaikaa on 30.9.2009 asti. Tarkista ehdot varatessasi hotellia.