Hotels.comin mobiiliperhe laajenee iPad-sovelluksella

Maailman johtava hotellivaraussivusto Hotels.com on tuonut markkinoille uuden, varta vasten iPadille suunnitellun sovelluksen. Sovelluksen voi ladata ilmaiseksi App Storesta.

Hotels.comin iPad-sovellus on saatavana yli 30 kielellä, mukaan lukien suomeksi. Sovelluksen avulla käyttäjät voivat hakea ja varata hotelleja yli 140 000 hotellivaihtoehdon ja 20 000 viime hetken tarjouksen joukosta. Lisäksi he voivat lukea yli 2,5 miljoonan käyttäjän jättämiä asiakasarvioita sekä löytää ja hyödyntää viime hetken tarjouksia läheltä omaa sijaintiaan.

Varaamisesta on tehty helppoa. Sovellus on suunniteltu siten, että näppäimistö pysyy näkyvillä koko varausprosessin ajan. Käyttäjät voivat selata hotelleja, valokuvia ja asiakasarvioita yksinkertaisesti pyyhkäisemällä ruutua. Suodatin- ja lajittelutoimintojen avulla hotellien löytäminen on helppoa, ja suosikkihotellinsa voi tallentaa sovellukseen. iPad-sovelluksesta löytyy myös interaktiivinen maisemanäkymä, jossa voi tutkia maailman eri nähtävyyksiä.

– Uskon, että asiakkaamme pitävät näkemästään. Sovelluksemme yhdistää tehokkaasti Applen mahdollistaman käytettävyyden ja meidän taitomme tarjota asiakkaille tapa löytää sopiva hotelli nopeasti ja helposti, kertoo Hotels.com verkkokaupasta vastaava Scott Booker.

– Huhtikuussa julkaistuja iPhone- ja Android-sovelluksiamme on ladattu yhteensä jo yli 1,5 miljoonaa kertaa. Odotamme nyt julkaistavan iPad-sovelluksemme nostavan tuota kokonaismäärää huomattavasti, Booker jatkaa.

Hotellivarauksen teko onnistuu kirjautumattakin, mutta sovelluksen kautta voi myös luoda Hotels.com-tilin, jonka tiedot voi synkronoida iPadin, älypuhelimen ja tietokoneen välillä. Kaikkia tilin kautta tekemiään varauksia pääsee tarkastelemaan silloinkin, kun datayhteyttä ei ole. Sovellus tukee myös Hotels.comin kanta-asiakasjärjestelmä Welcome Rewardsia, jonka kautta asiakas saa kymmenen yön jälkeen palkintoyön pelkkien verojen ja lisämaksujen hinnalla.

Sovelluksen lanseerausta markkinoille tuetaan online- ja mobiilimarkkinoinnin avulla.

Hotels.comin iPad-sovelluksen voi ladata osoitteesta http://itunes.apple.com/app/id461327349

Lisätiedot, kuvapyynnöt tai Hotels.comin edustajien haastattelupyynnöt Hotels.com-lehdistöpalvelusta: lehdisto (at) hotels.com tai soita viestintätoimisto AC-Sanafor 040 706 8021 tai 040 840 6368.

Hotels.com:

Yvonne Bonanati
Senior PR Manager
Hotels.com
ybonanati@expedia.com

Hotels.com

Hotels.com on osa kaikilla merkittävillä markkinoilla toimivaa Expedia-ryhmää ja sen valikoimiin kuuluu lähes 140 000 laadukasta hotellia, huoneistoa ja B&B-majapaikkaa ympäri maailmaa. Jos asiakas löytää muualta halvemman hinnan etukäteen maksamalleen hotellihuoneelle, tarjoaa Hotels.com kyseisen hotellihuoneen asiakkaalle samaan hintaan. Hotels.com neuvottelee käyttäjille parhaat hinnat sekä tarjoaa käyttäjilleen yli 2,5 miljoonaa asiakasarviota esittelemistään kohteista. Hotels.com valittiin German Institute of Service Quality -instituutin äänestyksessä tammikuussa 2011 parhaaksi kategorioissa “palvelu” ja “asiakasystävällinen internetsivusto”. Tällä hetkellä Hotels.com -sivustoja on maailmanlaajuisesti yli 85, mukaan lukien 33 sivustoa 24 eri kielellä Euroopassa. Matkailijat voivat tehdä varauksen internetissä tai soittamalla monikieliseen asiakaspalvelunumeroon +358 10 808 097.