Iho sileäksi sokeriruiskeen avulla

Paras tapa pitää iho raikkaana ja sileänä on säilyttää ihon kosteustasapaino ja nuorentaa ihoa sisältäpäin. Restylane Vital on uusi kauneushoito, jossa ihoon ruiskutetaan pieniä määriä elimistön omaa elastisuutta ylläpitävää sokeria, hyaluronihappoa. Uuden hoidon avulla myös nuoret naiset voivat vaikuttaa ikääntymisen ensi merkkeihin, ihon kuivumiseen ja juonteisiin, tehokkaalla tavalla. Tuore kyselytutkimus osoittaa, että yli puolet suomalaisista naisista perustelisi hoitotoimenpidettä halullaan näyttää virkeältä ja raikkaalta.

Vuosien varrella ihon luonnollinen kosteustasapaino heikkenee, elastisuus katoaa ja pieniä juonteita alkaa ilmetä. Ikä, luonnollinen ilmehdintä, auringon säteet ja ilmansaasteet heikentävät ihon kuntoa ja kimmoisuutta. Ihovoiteet voivat omalta osaltaan suojata ihoa, mutta ikääntymisen tehokkaaseen estoon tarvitaan elimistön omia suoja-aineita. Elimistön oma suoja-aine on hyaluronihappo, joka on solukalvojen kimmoisuuden säilyttävä elimistön oma sokeri.

Restylane Vital on ei-kirurginen kauneushoito, jonka tulokset ovat ihovoiteita pitkäkestoisemmat. Restylane Vital -hoito perustuu ruotsalaisen bioteknologiayrityksen, Q-Medin patentoimaan NASHA-tekniikkaan (Non-animal-stabilazed-hualuronic acid). Siinä hyödynnetään stabiloitua, ei-eläinperäistä, biologisesti hajoavaa hyaluronihappoa. Hyaluronihappo poistuu elimistöstä asteittain muuttuen vedeksi ja on siksi turvallinen käyttää. Tekniikkaa on käytetty yli 10 vuoden ajan juonteiden silottamiseen ja ihon kosteuttamiseen. Nyt sitä on kehitetty eteenpäin ja tuloksena on uusi Restylane Vital.

Uusi Restylane Vital – kevyt hoito ihon kosteutukseen

Restylane Vital -hoito keskittyy erityisesti ihon kokonaiskosteutukseen kasvojen, kaulan, decolteen ja kämmenselän alueella sekä sen pitkäkestoiseen vaikutukseen. Kauneushoidon vaikutukset ovat pitkäkestoisempia, sillä hoito ylläpitää ja palauttaa ihon kosteustasapainoa yksittäisten juonteiden intensiivisen hoidon sijaan. Tuloksena on pehmeämpi, notkeampi ja luonnollisen raikas iho. Restylane Vitalia voidaan käyttää parantamaan ja elvyttämään ikääntyvää tai auringon vaurioittamaa ihoa sekä kosteuttamaan nuorempaa ja herkempää ihoa. Restylane Vital on muita Restylene-hoitoja kevyempi ja soveltuu näin myös nuoren, 30+ ihon hoitoon. Restylane-tuoteperheestä löytyy hoitoja myös ikääntyneemmälle iholle mm. ryppyjen intensiiviseen hoitoon.

Naiset haluavat näyttää virkeiltä

Q-Medin Suomessa toteuttaman kyselytutkimuksen mukaan yli puolet tutkimukseen osallistuneista naisista, 53 prosenttia voisi ottaa hoitotoimenpiteen näyttääkseen virkeämmältä. 37 prosentin mielestä olisi hyväksyttävää ryhtyä hoitotoimenpiteeseen, jotta näyttäisi kauniimmalta.

- Virkeämmältä ja raikkaalta näyttäminen on tärkeää monelle ja Restylane Vitalin avulla se on mahdollista, kertoo Q-Medin Suomen myyntipäällikkö Johanna Herrala. Sitomalla kosteutta syvälle ihoon vaikutetaan ihon rakenteisiin. Restylane Vital saa aikaan pitkäaikaisen vaikutuksen ja lopputuloksen, joka näkyy vielä kuuden kuukauden jälkeenkin.
Tutkimukset osoittavat - Restylane Vital säilyttää ihon raikkaampana ja elvyttää auringon tai kuivumisen aiheuttamia vaurioita
Restylane Vitalin ominaisuuksia on tutkittu useissa riippumattomissa kliinisissä tutkimuksissa. Hampurin yliopistossa toteutettu tutkimus osoitti, että Restylane Vital –hoidot paransivat merkittävästi ihon joustavuutta, pehmensivät ihon pintaa sekä vähensivät karheutta. Tulokset olivat näkyviä ja 85 prosenttia naisista oli sitä mieltä, että lopputulos vastasi heidän odotuksiansa. **

Restylane Vital -kauneushoito on tarjolla 37 maassa ympäri Euroopan 2009 alkaen. Hoitoja antavat valtuutetut ja Restylane-hoitoihin koulutetut terveydenhoidon ammattilaiset. Restylane Vital -hoito koostuu kolmen sarjan hoidosta, joka tehdään 2-4 viikon välein. Kolmen kerran hoito maksaa n. 700 €. Kuten muutkin vastaavat tuotteet, myös Restylane Vital poistuu kehosta asteittain muuttuen vedeksi, joten kuuden kuukauden päästä suositellaan uusintakäsittelyä. Restylane Vitalin voi myös tuloksellisesti yhdistää muihin Restylane käsittelyihin.

Restylane ja Q-Med on ei-kirurgisten täyteainehoitojen markkinajohtaja. Yli 10 vuodessa on tehty yli 10 miljoonaa onnistunutta toimenpidettä.