Julkkisten suosituimmat talvilomakohteet

Jos kaipaat lomaasi glamouria, ota mallia julkkiksista lomakohteen valinnassa. Saatat jopa törmätä lomaileviin tähtiin, jos satut lomalle oikeaan aikaan. Hotels.com esittelee julkkisten suosimat lomakohteet eri puolilla maailmaa.

Barbados

Barbados on ollut julkkisten suosima lomakohde jo vuosikymmeniä. Vaikka Barbados on vain 34 kilometriä pitkä ja 23 kilometriä leveä, on saari hyvin suosittu. Muun muassa American Idol -ohjelman tuomari Simon Cowell on yöpynyt useampana vuonna saaren Sandy Lane -hotellissa. Myös Euroviisuissa muutaman kerran edustanut brittilaulaja Sir Cliff Richard omistaa oman huvilan saarella kuten myös Liverpoolia edustava jalkapalloilija Wayne Rooney. Lisäksi televisiojuontaja Oprah Winfrey ja Microsoftin entinen toimitusjohtaja Bill Gates omistavat saarella loma-asunnot.

Sandy Lane, Barbados (viisi tähteä)

Jos haluat myös yöpyä kuin tähdet, Sandy Lane -hotelli on oiva valinta. Hotellin viihtyisistä kattohuoneistoista on kaunis näkymä puutarhaan, mitä voi ihailla yksityiseltä patiolta. Hinnat alkaen 1 444 euroa yöltä.

Amaryllis Beach Resort, Barbados (kolme tähteä)

Jos Sandy Lane tuntuu liian hienolta, on saarella tarjolla myös kohtuuhintaisempaa majoitusta. Amaryllis Beach Resort sijaitsee saaren eteläpuolella aivan suosituimpien yökerhojen ja ravintoloiden kupeessa. Hinnat alkaen 210 euroa yöltä.

Aspen, Colorado, Yhdysvallat

Aspen on yksi Yhdysvaltojen ensimmäisiä hiihtokeskuksia, ja se on ollut jo pitkään rikkaiden ja kuuluisuuksien suosiossa. Näyttelijä Goldie Hawn ja hänen näyttelijätyttärensä Kate Hudson ovat tutustuneet lomallaan Aspenin koruliikkeisiin. Lisäksi näyttelijät Jack Nicholson ja Sarah Jessica Parker ovat viettäneet joulua Aspenin ihanissa talvimaisemissa. Myös hotelliperijätär Paris Hiltonin ja laulaja Mariah Careyn on nähty lomailevan hiihtokeskuksessa.

The Gant, Aspen, Yhdysvallat (kolme tähteä)

Tässä huoneistohotellissa voi olla kuin kotonaan samalla nauttien ensiluokkaisesta hotellipalvelusta. Hotelli sijaitsee keskeisellä paikalla, joten rinteisiin on lyhyt matka. Hinnat alkaen 234 euroa yöltä.

Miami Beach, Florida, Yhdysvallat

Miami Beach on ollut Yhdysvaltojen tunnetuimpia ja arvostetuimpia rantalomakohteita jo pian vuosisadan ajan. Hiekkarannat, ostoskadut ja historiallinen Art Deco -kaupunginosa ovat olennainen osa kaupunkia ja houkuttelevat paikalle miljonäärejä, malleja ja julkkiksia. Yökerhossa saattaa törmätä niin laulaja Lady Gagaan kuin Justin Timberlakeen. Näyttelijä Owen Wilson ja laulaja Craig David omistavat asunnot kaupungissa, joten heihin taas saattaa törmätä vaikka aamulenkillä Miami Beachin upeilla rannoilla.

Penguin Hotel, Miami Beach, Yhdysvallat (kolme tähteä)

Penguin Hotel sijaitsee rauhallisella alueella Ocean Driven varrella. Hotelli on remontoitu vuonna 2006, ja huoneet on sisustettu luontoaiheisin kuvin. Hotellin alakerrassa on yksi kaupungin parhaista aamupalapaikoista. Hinnat alkaen 121 euroa yöltä.

Saint-Barthélemy, Karibia

Karibialla sijaitsevasta Saint-Barthélemyn saaresta käytetään usein myös nimeä Saint Barts. Laulaja Beyoncé ja rap-tähti Jay-Z ovat viettäneet lomaansa saaren tuntumassa luksusjahti Galaxylla, jonka vuokrahinnaksi on arveltu jopa 200 000 dollaria viikolta. Myös näyttelijä Orlando Bloom on veneillyt luksusjahdilla saaren läheisyydessä tuoreen vaimonsa malli Miranda Kerrin kanssa.

Radisson Blu Resort Marina and Spa St. Martin, Saint Martin, Ranskan merentakainen yhteisö (neljä tähteä)

Tässä luksushotellissa on sviittejä jokaisen makuun – on pientä, isoa, luksusta ja merihenkistä. Lisäksi hotellilla on oma kylpylä, jossa saa rentouttavia hoitoja. Hinnat alkaen 196 euroa yöltä.

Malediivit

Intian eteläpuolella sijaitseva Malediivit koostuu yli tuhannesta pienestä saaresta ja atollista. Paratiisimaiseen saaristoon on hurmaantunut muun muassa pop-laulaja Katy Perry aviomiehensä brittikoomikko ja näyttelijä Russell Brandin kanssa. He viettivät häämatkansa saarilla loka-marraskuussa 2010. Myös muut julkkikset arvostavat lomallaan upeiden koralliriuttojen lisäksi saarien yksityisyyttä ja rauhaa. Näihin kuuluvat burleskitaiteilija Dita von Teese, muusikko Sir Paul McCartney, Black Eyed Peas -yhtyeen laulaja Fergie, malli Kate Moss, tennistähti Roger Federer sekä näyttelijäpariskunta Tom Cruise ja Katie Holmes.

Anantara Dhigu, Malediivit (viisi tähteä)

Anantara Dhigu -luksushotelli sijaitsee vain 35 minuutin venematkan päässä Malén lentokentältä. Hotellissa voi yöpyä omassa pienessä huvilassa, joka sijaitsee osittain turkoosin meren yläpuolella. Hotellilta voi myös tehdä esimerkiksi lounasretken kajakilla lähisaarelle. Hinnat alkaen 625 euroa yöltä.

Lisätietoja osoitteessa www.hotels.com tai numerossa 010 808 097.

• Hinnat ovat esimerkkejä kahden hengen huoneesta per yö.
  • Hinnat on tarkistettu 28.12.2010, joten muutokset ovat mahdollisia.

Lisätiedot, kuvapyynnöt tai Hotels.comin edustajien haastattelupyynnöt Hotels.com-lehdistöpalvelusta: lehdisto(at)hotels.com tai soita viestintätoimisto AC-Sanafor 040 706 8021 tai 040 840 6368.

Hotels.com:

Kate Hopcraft

Senior PR Manager

khopcraft(at)hotels.com

Hotels.com

Hotels.com on osa kaikilla merkittävillä markkinoilla toimivaa Expedia-ryhmää ja sen valikoimiin kuuluu yli 130 000 laadukasta hotellia, huoneistoa ja B&B-majapaikkaa ympäri maailmaa. Jos asiakas löytää muualta halvemman hinnan etukäteen maksamalleen hotellihuoneelle, tarjoaa Hotels.com kyseisen hotellihuoneen asiakkaalle samaan hintaan. Hotels.com neuvottelee käyttäjille parhaat hinnat sekä tarjoaa käyttäjilleen jo 1,8 miljoonaa asiakasarviota esittelemistään kohteista. Hotels.com voitti Webuser-lehden jakaman Gold Award -palkinnon parhaana hotellivaraussivustona helmikuussa 2009. Tällä hetkellä Hotels.com-sivustoja on maailmanlaajuisesti yli 70, mukaan lukien 31 sivustoa 24 eri kielellä EMEA-alueella. Matkailijat voivat tehdä varauksen internetissä tai soittamalla monikieliseen asiakaspalvelunumeroon +358 10 808 097.