Kukkien ja muistojen aikaan: Kirjoita tarina ja kurkista Mari Mörön puutarhaan

www.vapaastiversoo.fi –puutarhablogissa kirjailija Mari Mörö kertoo ja kuvaa puutarhansa kukkien ja kasvien uutiset. Puutarhassaan Mari Möröllä on harvinaisia kasveja ja kotipihojen tuttuja kaunokaisia.

Lukija oppii aina uutta. Miten olisi Karvajalka Himalajalta: http://www.vapaastiversoo.fi/news/22/15/Karvajalka-Himalajalta tai juolavehnän viimeinen palvelus: http://www.vapaastiversoo.fi/news/21/73/Juolavehnaen-viimeinen-palvelus

Substral-kirjoituskilpailu Rakas kasvitarinani odottaa kodin tai kotipuutarhan kasvien historioita ja tarinoita. Substral kerää ensimmäistä kertaa suomalaisten kotien kukka- ja kasvitarinoita. Kilpailun tuomaroi kirjailija Mari Mörö.

Näin pääset mukaan. Rakas kasvitarinani -kilpailun säännöt:

Tekstin pituus 1-3 liuskaa.

Kilpailuaika 7.3 - 15.7.2011.

Kilpailukirjoitus osoitteeseen www.substral.fi/rakaskasvitarinani

tai postitse Oy Transmeri Ab, Rakas kasvitarinani, PL 50, 02630 Espoo.

Kilpailun pääpalkinto on 500 euron arvoinen Tuotekori, joka sisältää Oy Transmeri Ab:n maahantuomia tuotteita. Lisäksi 10 kirjapalkintoa.

Kilpailun järjestää Oy Transmeri Ab, Kutojantie 12, 02630 Espoo.

Esimerkkikasvitarina  http://www.substral.fi/rakas_kasvitarinani/rakas_kasvitarinani_malli

Voittaja julkistetaan 1.9.2011. Kilpailukirjoituksia on luettavissa tämän jälkeen Substral-sivulla www.substral.fi

Reija Niemi

Substral-tuotteiden tuotepäällikkö