Kuuntele musiikkia kaiuttimista taskussasi olevasta puhelimesta

Philips lanseeraa tänään alkavilla IFA-messuilla uuden sarjan langattomia Fidelio-kaiuttimia. Uudet kaiuttimet tarjoavat autenttisen äänielämyksen ja suoratoistavat saumattomasti musiikkia Macin, PC:n, iPhonen, iPadin tai iPod touchin iTunes-sovelluksista.

Philipsin langattomat Fidelio-kaiuttimet on varustettu Applen AirPlay® -ominaisuudella ja tarjoavat näin kätevän pääsyn musiikkiin iTunesin kautta. AirPlay®-tekniikan avulla voi myös soittaa musiikkia samanaikaisesti eri huoneissa sijaitsevista kaiuttimista. Kappaleen vaihtaminen onnistuu helposti tyylikkään kaukosäätimen avulla.

Uuden AirPlay-sarjan tuotteet:

Kauniisti muotoiltu Fidelio SoundRing with AirPlay® (DS3800W) tuo tyylikkään lisäelementin kodin sisustukseen ja tuottaa luonnollisen ja mukaansa tempaavan, joka suuntaan tasaisesti säteilevän äänen. Philipsin SoundRing-tekniikka täyttää koko huoneen äänellä bassoääniputken ja neljän korkealla erottelukyvyllä varustetun ohjaimen avulla, joista kaksi on suunnattu eteenpäin ja kaksi sivuille.

Hienostuneella Fidelio SoundCurve with AirPlay®llä (DS8800W) pystyt nauttimaan hyvästä, kristallinkirkkaasta äänestä huolellisesti suunnitellun SoundCurve -muotoilun ansiosta. Tarkasti viritetyt bassoputket tarjoavat syvän bassoäänen.

Fidelio with AirPlay® SoundSphere -telakkakaiuttimet esiteltiin ensimmäistä kertaa maaliskuussa. Kaiuttimen hämmästyttävän äänenlaadun salaisuus löytyy niiden suunnittelusta. Erillisissä kaiuttimissa on kaaret ja niiden päällä ainutlaatuiset kelluvat tweeter-kaiuttimet, jotka tuottavat ääntä kaikkiin suuntiin luoden syvemmän ja laajemman äänivaikutelman, minimoiden äänen häiriöt.

Lisätietoja Philipsin Fidelio telakkakaiutin-valikoimasta osoitteessa www.philips.com/sound

Tuotteiden suositushinnat: DS3800W 299 euroa, DS8800W 399 euroa.

Fidelio iTunesTM-sovellus: http://bit.ly/9i77et

AirPlay vaatii Macin tai PC:n, jossa on iTunes 10.1 tai sitä uudempi versio tai iPhone 3GS:n, iPod touhin (sukupolvi 2, 3 tai 4), iPadin tai iPad 2 iOS 4.2:n tai sitä uudemman version.

Lisätietoja:

Ina J. Kruse, Philips Consumer Lifestyle, ina.kruse@philips.com, +31 610 708 393

Max Hellström, Nordic PR Manager, Philips Consumer Lifestyle, max.hellstrom@philips.com, +46 708 32 21 05

Kuvia, tuotetietoja ja kokeilupyynnöt:

Aino Ruikka, viestintätoimisto AC-Sanafor, aino.ruikka@acsanafor.fi, +358 40 706 8021

Philips

Royal Philips Electronics (Alankomaat) (NYSE: PHG, AEX: PHI) on kansainvälinen terveydenhuolto- ja hyvinvointiratkaisujen tarjoaja, joka keskittyy parantamaan ihmisten jokapäiväistä hyvinvointia ajankohtaisten innovaatioiden avulla. Maailman johtavana terveydenhuolto-, valaistus- ja lifestyle-ratkaisujen tarjoajana Philips yhdistää tuotteissaan teknologian ja muotoilun asiakaslähtöisesti sekä toimii tavaramerkkilupauksensa ”sense and simplicity” mukaisesti. Pääkonttori sijaitsee Alankomaissa, ja Philipsillä on yli 120 000 työntekijää yhteensä yli 100 maassa. Vuonna 2010 yritys saavutti 22,3 miljardin euron liikevaihdon ja se on markkinajohtaja niin lääketieteellisen sydän, akuutti- ja kotihoitolaitteiston kuin energiatehokkaiden valaistusratkaisujen ja lifestyle- ja hyvinvointituotteidenkin alalla. Tämän lisäksi Philips on vahvassa johtavassa asemassa taulutelevisioiden, miesten parranajo- ja karvanpoistotuotteiden, kannettavien ääni- ja videotuotteiden sekä hammashoitotuotteiden tarjoajana. Uutisia Philipsiltä: www.philips.com/newscenter

AirPlay, AirPlay logo, iPhone, iPod, iPod classic, iPod nano, iPod shuffle ja iPod touch ovat Apple Inc:n rekisteröityjä tavaramerkkejä Yhdysvalloissa ja muissa maissa. iPad on Apple Inc:n rekisteröity tavaramerkki.