Lataa akut kylpylälomalla!

Jos kaipaat perinpohjaista rentoutusta ja haluat ladata akut täyteen tehokkaasti, on kylpyläloma oiva ratkaisu. Eri puolilta maailmaa löytyy mitä houkuttelevimpia kylpylähotelleja, joissa mieli lepää ja keho elpyy arjen rasituksista. Hotels.com esittelee ohessa muutamia upeita kylpylähotelleja.

Nauti intialaisesta kylpyläperinteestä!

Intiassa on pitkät perinteet erilaisista hoidoista ja rituaaleista, jotka kohentavat niin fyysistä kuin henkistäkin hyvinvointia. Luoteis-Intiassa, Rajasthanin osavaltion pääkaupungissa Jaipurissa, sijaitsee loistelias kylpylähotelli The Oberoi Rajvilas, joka tarjoaa lukuisia erilaisia eksoottisia hoitoja ja kylpyjä. Hotellin kylpylässä voi nauttia Intiassa jo 5000 vuoden ajan jalostuneista rituaaleista, jotka hoitavat kehoa vanhojen perinteiden mukaisesti. Tarjolla on myös hoitavia kylpyjä, kuten puhdistava Neem-puu kylpy ja kuninkaallisen reseptin mukainen ruusu- ja maitokylpy. Kylpylässä on myös erityisesti miehille suunnattuja hoitoja. Lisäksi henkistä valaistumista voi tavoitella henkilökohtaisessa joogaopetuksessa.

Huoneen hotellista saa alkaen 565 euroa/yö sisältäen kylpyläpalvelut.

Kylpylähotelli trooppisilla mausteilla

Kylpyläloma lämpimän merituulen syleilyssä palmujen katveessa onnistuu trooppisella Havaijilla. Honolulun saarelta löytyy The Kahala Hotel & Resort -kylpylähotelli, joka tarjoaa loisteliaat puitteet rentouttavalle lomalle. Hotellin kylpylän valikoimiin kuuluu runsas määrä erilaisia hoitoja, joilla on rentouttava, nuorentava, puhdistava, uudistava tai parantava vaikutus. Lisäksi kaikki hoidot alkavat perinteisellä Ho’omaka-rituaalilla, eli puhdistavalla ja rentouttavalla jalkahieronnalla. Kaikki hoidoissa käytettävät kasvit, yrtit ja öljyt valmistetaan saarella kasvatetuista luomukasveista. Kylpylällä on monia omaleimaisia hoitoja, kuten ”Hula hands” neljän käden hieronta. Myös pariskunnille löytyy erilaisia paketteja.

Huoneen hotellista saa halvimmillaan hintaan 492 euroa/yö. Kylpyläpalvelut ja -hoidot kuuluvat hintaan.

Loma perinteisessä kylpyläkaupungissa

Unkarin pääkaupunki Budapest on perinteinen kylpyläkaupunki. Jo satojen vuosien ajan ihmiset ovat nauttineet maaperän lämpimistä lähteistä. Vanhimmat kylpylät ovat peräisin 1500-luvulta turkkilaisten ajoilta. Vedessä on runsaasti erilaisia mineraaleja, ja vedellä sanotaankin olevan erityisen suotuisa vaikutus terveydelle. Kylpylät sopivat kaikenikäisille; altaissa kelpaa hoitaa vaikkapa iän tuomia kremppoja, tai rentouttaa kehoa, joka on väsynyt edellisillan ankarasta juhlimisesta Budapestin vilkkaassa yöelämässä. Budapestissa on useita eri kylpylöitä, joissa on monia erilaisia altaita ja saunoja.

Kaupungin halki virtaa Tonava-joki, joka erottaa Budan ja Pestin. Joen keskellä on puistomainen Margit-saari, jossa sekä paikalliset että turistit voivat käydä kuntoilemassa ja virkistäytymässä. Saarella sijaitsee kylpyläturistille erinomainen hotelli, Danubius Health Spa Resort Margitsziget. Hotellilla on oma kylpylä, jossa on muun muassa sekä sisä- että ulkouima-allas, poreallas, terapia-allas ja tietysti altaita, joiden vesi tulee lähteistä maan sisältä. Huoneen saa alkaen 70 €/yö.

Kylpyläloma Alppien keskellä

Jos haaveilet rentouttavasta kylpylälomasta upeassa ympäristössä kuvankauniin vuoristoluonnon keskellä, löytyy St. Moritzista Sveitsistä oiva paikka toteuttaa unelma. Komeiden Alppi-maisemien keskellä, sijaitsee upea kylpylähotelli Badrutts Palace Hotel. Hotelli avattiin jo 1896 ja rakennuksen vaikuttavasta silhuetista on muodostunut St. Moritzin tärkeä maamerkki. Hotellilta avautuu henkeäsalpaavan kaunis maisema vuorien ympäröimälle St. Moritz-järvelle. Kylpylän palveluihin kuuluu saunoja, erilaisia höyryhuoneita ja jäähuone. Tarjolla on myös erilaisia hoitoja ja hierontoja. Lisäksi hotellilla on sekä sisä- että ulkouima-altaat. Ulkouima-altaalla on myös baariosasto, jossa kelpaa nauttia vaikkapa lasillinen kuohuvaa samalla sykähdyttävää maisemaa ihaillen.

Kylpyläloma raikkaassa vuoristoilmassa auttaa varmasti lataamaan akut taas arkea varten! Hienoista maisemista kylpyläpalveluineen pääsee nauttimaan alkaen 390/yö.

• Hinnat ovat esimerkkejä kahden hengen huoneesta per yö.
  • Hinnat on tarkistettu 28.2.2012, joten muutokset ovat mahdollisia.

Lisätiedot, kuvapyynnöt tai Hotels.comin edustajien haastattelupyynnöt Hotels.com-lehdistöpalvelusta: lehdisto (at) hotels.com tai soita viestintätoimisto AC-Sanafor 040 766 8874 tai 040 706 8021.

Hotels.com:

Yvonne Bonanati
Senior PR Manager
Hotels.com
ybonanati@expedia.com

Hotels.com

Hotels.com on osa kaikilla merkittävillä markkinoilla toimivaa Expedia-ryhmää ja sen valikoimiin kuuluu lähes 140 000 laadukasta hotellia, huoneistoa ja B&B-majapaikkaa ympäri maailmaa. Jos asiakas löytää muualta halvemman hinnan etukäteen maksamalleen hotellihuoneelle, tarjoaa Hotels.com kyseisen hotellihuoneen asiakkaalle samaan hintaan. Hotels.com neuvottelee käyttäjille parhaat hinnat sekä tarjoaa käyttäjilleen yli 3 miljoonaa asiakasarviota esittelemistään kohteista.

Matkailijat voivat tehdä varauksen internetissä tai soittamalla monikieliseen asiakaspalvelunumeroon +358 10 808 097. Vuoden 2011 aikana Hotels.com toi markkinoille ilmaisen iPad-sovelluksen sekä useita ilmaisia älypuhelinsovelluksia. Sovellusten kautta asiakkaat voivat etsiä ja tehdä varauksia yli 20 000 viime hetken tarjouksen joukosta. Sovellukset ovat saatavilla yli 30 kielellä, mukaan lukien suomeksi. Sovellusten avulla käyttäjät voivat myös suodattaa ja lajitella hotelleja, lukea asiakasarvioita sekä löytää viime hetken tarjouksia läheltä omaa sijaintiaan.

Hotels.com on hiljattain lanseerannut Welcome Rewards™ -kanta-asiakasohjelmansa maailmanlaajuisesti. Welcome Rewardsissa™ asiakas saa yhden palkintoyön jokaista kymmentä Hotels.comin kautta varattua yötä kohden. Maksettavaksi jäävät vain verot ja mahdolliset lisämaksut. Hotels.comin sivuilta löytyvät ehdot ja säännöt ovat voimassa.