Lewis Hamilton Mobil 1:n uuden verkkopelin tähtenä

Mobil 1 Track Challenge -pelissä voit testata taitosi moottoriurheilun parhaimmistoa vastaan. Tähän mennessä peliä on pelannut jo yli 55 000 suomalaista.

• Peli haastaa koettelemaan ajotaitoja Vodafone McLaren Mercedes -tallin Lewis Hamiltonin ja Stewart-Haas Racingin NASCAR-tähti Tony Stewartin ajosuorituksia vastaan
  • Pelissä voi luoda omia ratoja ja kilpailla niillä
  • Pelaajat voivat helposti haastaa ystävänsä kilpailemaan omia suorituksiaan vastaan esimerkiksi Facebookin ja Twitterin kautta

Haluatko ajaa vuoristossa vai kaupungissa? Valinta on sinun.

ExxonMobil on julkaissut uuden ilmaisen verkkopelin moottoriurheilufaneille ympäri maailman. Mobil 1 Track Challenge -peli jatkaa siitä, mihin Mobil 1 Global Challenge jäi viime vuonna.

Mobil 1 Track Challenge -peliä on ollut mahdollista pelata lokakuusta alkaen muun muassa Mobil1.fi -sivulla. Tähän mennessä peliä on pelannut yli 55 000 suomalaispelaajaa yhteensä 75 000 kertaa. Maailmanlaajuisesti peliä on pelattu jo seitsemän miljoonaa kertaa.

Pelin uutuustoimintona on mahdollisuus luoda omia kilparatoja. Pelaajat voivat muun muassa valita radan muodon, sijoittaa esteitä ja rekvisiittaa radan varrelle sekä valita säätilan ja vuorokaudenajan.

Mobil 1 Track Challenge istuttaa pelaajat Vodafone McLaren Mercedes MP4-26 F1-auton ja NASCAR-talli Stewart-Haas Racingin Chevrolet Impalan ratin taakse. Pelaajat pääsevät testaamaan ajotaitojaan Vodafone McLaren Mercedes -tallin kuskeja Lewis Hamiltonia ja Jenson Buttonia sekä Stewart-Haas Racingin Tony Stewartia ja Ryan Newmania vastaan.

Lisätoimintona pelaajat voivat haastaa ystävänsä kilpailemaan omia suorituksiaan vastaan esimerkiksi Facebookin tai Twitterin kautta.

Applen Game Centerin kautta pelaajat ympäri maailman voivat jakaa omia ajoaikojaan ja vertailla pelitaitojaan muiden maiden pelaajien suorituksiin. Apple-sovellus on pelattavissa iPhonella, iPod Touchilla ja iPadilla.

Mobil 1 Track Challenge on ilmainen. Peliä voi pelata Mobil 1:n internetsivulla.

Mobil 1 Track Challengessa voit ottaa mittaa kovimmista ajajista.

Lewis Hamiltonin ja Tony Stewartin kaksintaistelua voit seurata YouTubessa.

Stewart ja Hamilton YouTubessa valmiina kisaan.

Jos haluat sijoittaa pelin omille sivuillesi, voit käyttää alla olevaa upotuskoodia:

<iframe width="600" height="400" src="http://mobil1trackchallenge.com/index_M1FI.html?lang=FI">This content requires Iframe browser support.</iframe>

Lisää video- ja kuvamateriaaleja löytyy oheisen linkin kautta: http://workspace.meltwaterdrive.com/share/BACB5A550A

Lisätietoja:
Mari Saarinen, viestintätoimisto AC-Sanafor, mari.saarinen(@)acsanafor.fi, 040 575 8001

ExxonMobil Lubricants & Specialties
ExxonMobilin Lubricants & Specialties -divisioona on johtava voiteluaineiden ja erikoistuotteiden markkinoija sekä yksi maailman suurimmista voiteluaineiden perusöljyjen toimittajista. Lisätietoja: www.exxonmobil.com tai www.exxonmobil.fi.

Mobil 1
Maailman johtava synteettinen moottoriöljy, Mobil 1, sisältää kulumisenestoteknologiaa, joka tarjoaa perinteisiä moottoriöljyjä parempaa suorituskykyä. Tämä teknologia auttaa Mobil 1 -moottoriöljyjä täyttämään useimpien autonvalmistajien tiukimmat standardit ja tarjoamaan moottorille poikkeuksellista suojaa kulumista vastaan kaikissa olosuhteissa. Mobil 1 kiertää moottorissa nopeasti äärimmäisissä lämpötiloissa ja suojaa kriittisiä osia. Mobil 1 -tuotteet on suunniteltu parantamaan moottorin suorituskykyä ja pidentämään sen käyttöikää. Lisätietoja: www.mobil1.fi.

ExxonMobil, Mobil 1 ja 1 ikoni ovat ExxonMobil Corporationin tai sen tytäryhtiöiden tuotemerkkejä.

Huomio: iPhone, iPod Touch, iPad, iTunes, iTunes Store ja Apple Game Center ovat Applen rekisteröityjä tavaramerkkejä, eikä Apple Inc. sponsoroi yllä mainittuja ExxonMobilin tuotteita tai palveluja.