LISÄYS TIEDOTTEESEEN: Philipsin Blu-ray-malliston uusi lippulaiva julkaistaan marraskuussa

Philips uudistaa Blu-ray-valikoimaansa. Uusin malli BDP9500 tarjoaa entistä paremman kuvan- ja äänenlaadun.

Philips Blu-ray-soitinten uusi lippulaiva BDP9500 on varusteltu Qdeo*™ videoprosessorilla ja Burr-Brown-muuntimen ansiosta ääni on tarkkaa ja yksityiskohtaista. Toinen uutuusmalli, BDP7500SL, on Philips Blu-ray-soitin, joka tukee kaikkia HD-ääniformaatteja sekä useimpia internet-videoformaatteja. Se antaa elokuville ja musiikille uuden elämän. Molemmissa uusissa Blu-ray-soitinmalleissa on tukeva alumiinikotelo. Alumiinipinta ja linjakas muoto antavat ylellisen vaikutelman. Aiemmin tänä kesänä Philips toi markkinoille Blu-ray-soittimen, joka on suunniteltu sellaiselle kuluttajalle, joka haluaa korkeaa laatua mutta ei ole vielä valmis suurin investointeihin tutustuessaan Blu-ray-maailmaan. BDP3000-malli tarjoaa BD-Live-verkkopalvelun ja DVD-videokuvan parannus takaa lähes HD-laadun. Philipsin Blu-ray-valikoiman suositushinnat ja julkaisuajat: BDP9500 marraskuu, 499 euroa BDP7500SL lokakuu, 299 euroa BDP3000 julkaistu kesällä 2009, 199 euroa Lisätietoja Philipsin Blu-ray-soittimista: BDP7500 sekä BDP3000 Lisätietoja: Aino Ruikka, Viestintätoimisto AC-Sanafor, aino.ruikka@acsanafor.fi, 040 706 8021 Tarja Jäntti-Eade, Philips Consumer Lifestyle Media Relations Manager, tarja.jantti-eade@philips.com tai 040 529 0227